return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
De Nederlandse Televisie (pg. 2)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
ik kijk echt bijna geen tv meer.. vrij veel discovery channel maar daar wordt alles tot in den treuren herhaald :sadgreen: . Daarnaast kijk ik altijd Topgear (vanavond op Veronica met ondertiteling, zondagavond om 8 of 9 uur op de BBC). OK ok, het is een autoprogramma maar ik persoonlijk vind er echt een heerlijke vorm van humor inzitten :stongue:
arj1o1
bah film sop tv: 1,5 uur film 1 uur hartvan nederland +shownieuws en dan nog een 15 minuten film bahabaha:mad:
robin
mee eens!

tis triest!

will&grace, dharma&greg zijn inderdaad lachen. ER wil k ook nog wel eens kijken.. 6pack, als k t toevallig zie, ga dr niet voor wakker blijven.. TOP GEAR vind k ook wel stoer :D

maar KOPSPIJKERS.. tis vaak gewoon dom :whip: jos verstappen willen nomineren voor goude knuppel omdat ie zegt dat t kut ging omdat de voorwielen meer naar voren geplaatst waren en de achterwielen ook.. dan dr achteraan bleeeeairen HAHAHA ALLE 4 DE WIELEN AAN DE VOORKANT AHAHAHA

das wel beetje t domste wat k me herinner

jesus wat leuk.. fragmenten afkappen en lekker uit hun verband rukken en dan roepen kijk wat een sukkel.. beetje triest

KOPSPIJKERS = KUTPROGRAMMA!!!! :wtf:

oetlul van een jack spijkerman.. lazer toch op man.. t was leuk nou kappen dr mee :whip:

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by robin
maar KOPSPIJKERS.. tis vaak gewoon dom :whip: jos verstappen willen nomineren voor goude knuppel omdat ie zegt dat t kut ging omdat de voorwielen meer naar voren geplaatst waren en de achterwielen ook.. dan dr achteraan bleeeeairen HAHAHA ALLE 4 DE WIELEN AAN DE VOORKANT AHAHAHA


Hij wordt inderdaad steeds minder leuk dat programma.
moogwai
Het is inderdaad echt een drama op TV... Behalve voetbal en 24 (natuurlijk) is er eigenlijk niks wat ik perse moet zien. Waar zijn die interessante serie's??? (zoals The Shield bv.) Dit was het nieuws, sixpack, kopspijkers vind ik ook wel aardig, alhoewel kopspijkers nu ook zijn beste tijd heeft gehad.

Films op TV zijn al helemaal een drama, of ontieglijke matige films of films die tot in den treure worden herhaalt...

Net zoals vele hier kijk ik ook weleens naar Discovery, vooral extreme engineering is altijd vet (zoals die plannen voor onderzeese treinverbinding tussen New York en London, waar je in iets meer dan een uur over reist, echt een vet plan!!)

Lange leve de PC en DVD!! Maar daar is het hier iedereen wel over eens :)
Chicane
Ik mis een beetje de series waar je echt voor ging zitten, ik keek graag altijd naar A-Team, Airwolf, J.A.G.
24 moet ik nogsteeds de eerste aflevering van zien maar vind het een beetje een opgeblazen serie.
arj1o1
csi miama kijk ik nog wel eens
Chicane
De ochtenden zijn trouwens ook zo verschrikkelijk zouteloos, dat thuiswinkel gemeuk of die belspelletjes. Wat helemaal in en in triest is, is dat zaterdag en zondag waren vroeger altijd hele leuke tekenfilms voor alle jongeren. Dat was altijd echt tof omdat het niet Nederlands ingesproken was maar gewoon ondertiteld. Toen is Telekids en Cartoon Express eruit geschrapt en kwamen er altijd de mooiste natuurfilms daar keek ik ook graag naar. Maar nu is er dus totaal niks leerzaams op de TV, ik zat vanmorgen te kijken en was er een spelletje over appelflappen en thee-drinken op RTL4, waar gaat dat nou in godsnaam over. Er is gewoon niks interessants of boeiends meer op de TV
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
De ochtenden zijn trouwens ook zo verschrikkelijk zouteloos, dat thuiswinkel gemeuk of die belspelletjes. Wat helemaal in en in triest is, is dat zaterdag en zondag waren vroeger altijd hele leuke tekenfilms voor alle jongeren. Dat was altijd echt tof omdat het niet Nederlands ingesproken was maar gewoon ondertiteld. Toen is Telekids en Cartoon Express eruit geschrapt en kwamen er altijd de mooiste natuurfilms daar keek ik ook graag naar. Maar nu is er dus totaal niks leerzaams op de TV, ik zat vanmorgen te kijken en was er een spelletje over appelflappen en thee-drinken op RTL4, waar gaat dat nou in godsnaam over. Er is gewoon niks interessants of boeiends meer op de TV


Wie gaat er dan ook 's ochtends tv kijken.....:p :rolleyes:

Dat doet vooral het sbs6 publiek volgens onze docent Intercultureel management ;)
Duke2003
de nederlandse tv is idd klote, maar dat is al een tijdje zo. er is nooit een nieuwe serie, alles is al honderden keren herhaald en als er eens wat nieuws is is het weer zo'n irritant reality programma geimporteerd uit amerika (the bachelorette :eek: paradise hotel :whip: ) de leuke dingen, southpark, news radio, the simpsons, zijn of weg of het zijn oude afleveringen op onmogelijke tijden. gelukkig kun je ook zelf n filmpje opzetten

Kakao
Ik kijk eigenlijk bijna alleen nog maar Seinfeld, de meest geniale comedey ooit :crazy:. Lig altijd dubbel om deze serie, prachtig gewoon. Echt iets waar ik voor thuis blijf, ook al komt het iedere dag en heb ik onderhand elke aflevering minstens 3 keer gezien.

oh, en studio sport en het nieuws kijk ik ook altijd. Voor de rest kijk ik vrijwel niks, af en toe een beetje zappen maar niks vasts.
Joost008
Ik kijk nu alleen nog naar series als Friends en 24. Ook kijk ik vaak Studio Sport en dan houdt het net als bij de meesten wel zo'n beetje op af en toe kijk ik ook nog wel eens een filmpje...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement