|
Wat is jouw populairste woord voor poepen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
Sgijten!
Denk ik toch wel, zeg niet veel anders! |
|
|
| Original |
| een bruine donatie doen..... |
|
|
| New Wave |
| Beren noem ik het. |
|
|
| Passiva |
| Ik ga altijd uit mn rug brullen :o |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Passiva
Ik ga altijd uit mn rug brullen :o |
Doet me denken aan cd van Arie en Sylvester ;) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basvh
een neger op de trein zetten |
:haha:
ik zeg altijd gewoon schijten |
|
|
| arj1o1 |
| dit is trouwens weer een topic van niveau :p |
|
|
| raoel |
IDD, niveau!
Meestal is het gewoon
skijten of schijten, maar met een K is wa leuker :rolleyes:
Enige variaties voor de afwisseling:
Ik ga
- mun rug leeg kloppen
- kleien
- beren
- knallen
En even ter info:
Poepen wordt in België ook wel gebruikt ipv van neuken.
Tenminste, dat schijnt zo te zijn te zijn, misschien dat basd of een BE TA dat kan bekrachtigen of juist niet. |
|
|
| robin |
"ik ben zo terug, dr staat een bruine beer aan het hek te rammelen"
neh. gewoon, ff schijten, ben zo terug |
|
|
| dj_spare |
| schijten noem ik het :D |
|
|
| SnuggLe |
| Oke en nu sluiten deze kansloze thread :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by raoel
En even ter info:
Poepen wordt in België ook wel gebruikt ipv van neuken.
Tenminste, dat schijnt zo te zijn te zijn, misschien dat basd of een BE TA dat kan bekrachtigen of juist niet. |
dat klopt, maar het woord is alweer uit de mode..
ik weet eigenlijk niet waar het vandaan kwam.
on topic: ik volg Snuggle. :) |
|
|
|
|