return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Wat is jouw populairste woord voor poepen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flippe
Sgijten!

Denk ik toch wel, zeg niet veel anders!
Original
een bruine donatie doen.....
New Wave
Beren noem ik het.
Passiva
Ik ga altijd uit mn rug brullen :o
Flippe
quote:
Originally posted by Passiva
Ik ga altijd uit mn rug brullen :o


Doet me denken aan cd van Arie en Sylvester ;)
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
een neger op de trein zetten


:haha:


ik zeg altijd gewoon schijten
arj1o1
dit is trouwens weer een topic van niveau :p
raoel
IDD, niveau!

Meestal is het gewoon
skijten of schijten, maar met een K is wa leuker :rolleyes:

Enige variaties voor de afwisseling:
Ik ga
- mun rug leeg kloppen
- kleien
- beren
- knallen

En even ter info:
Poepen wordt in België ook wel gebruikt ipv van neuken.
Tenminste, dat schijnt zo te zijn te zijn, misschien dat basd of een BE TA dat kan bekrachtigen of juist niet.
robin
"ik ben zo terug, dr staat een bruine beer aan het hek te rammelen"

neh. gewoon, ff schijten, ben zo terug
dj_spare
schijten noem ik het :D

SnuggLe
Oke en nu sluiten deze kansloze thread :)
tor8024
quote:
Originally posted by raoel
En even ter info:
Poepen wordt in België ook wel gebruikt ipv van neuken.
Tenminste, dat schijnt zo te zijn te zijn, misschien dat basd of een BE TA dat kan bekrachtigen of juist niet.


dat klopt, maar het woord is alweer uit de mode..

ik weet eigenlijk niet waar het vandaan kwam.

on topic: ik volg Snuggle. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement