|
Progressive/Techno mix inside !
|
View this Thread in Original format
| Haze |
www.myplay.com
email:[email protected]
pass :livesets
(from the .nfo file) :
**********************************
Dj Haze & Abyss [progressiv mix]
***********************************
------------------------------------
General Information
-------------------------------------
Type.................: Music
Part Size............: 108MB
Number of Parts......: 1
Compression Format...: mp3
Burn Tested..........: Yes
Special CDR..........: Requires 700 MB / 80 Min CDR
Title................: Dj Haze & Abyss [progressiv mix]
Artist...............: Haze & Abyss
Year.................: 2001
Genre................: House
Type.................: Live
Duration.............: 79:14
Audio Format.........: MP3
Encoder..............: Fraunhofer MP3Enc
Bitrate..............: 192
Hz...................: 44,100
Channels.............: Stereo
Source...............: Vinyl
----------------------------------
Post Information
----------------------------------
Posted by............: Haze
Posted on............: 21-7-01
-----------------------------------
Release Notes
------------------------------------
Dj Haze & Abyss are two dutch upcoming dj's who work very hard to get some respect from the major house organisations over the past 7 years. They played at several parties in Amsterdam (Netherlands) like "repetitiehuis" and in "Hemkade48" Zaandam.
The set contains progressive trance and techno records, played live in their studio. The records are just great and their mixing skills are professional.
-------------------------------------
Install Notes
-------------------------------------
Just play the mp3 and start to dance !
You will need HJsplit to combine the parts.
------------------
Please let me know what YOU think about the mix.
Oftewel : ik ben erg benieuw hoe jullie de mix vinden ! |
|
|
| Dj Lex |
| hey ik ga hem zeker een keertje d/l, maar m,oet nu binnen twee uurtjes weer weg, dus kan nog niet gaan luisteren, want Myplay heeft nooit zo'n snelle d/l snelheid. En met 28 kb/s ben ik er denk ik wel een uurtje of 2,5 mee zoet. Maar ga het zeker proberen als ik meer tijd heb :D |
|
|
| magrec |
| heb je ook een tracklist? |
|
|
| Haze |
| ..ik zal proberen om de tracklist te maken, moet ik even de platen erbij pakken ;) |
|
|
| Blik |
| **moved** to the forum where it should be |
|
|
|
|