return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
12-12-2003
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
12-12-2003
מועדון ה"ספייס קלאב" בב"ש מארח את די ג'יי שירן טל הלא הוא
AnthemFreak
לסט משובח של מוזיקה שחורה!
אחריו יעלה האחד והיחיד הלא הוא גיל שוורץ לסט האוס נמרץ ושמח!


חח יחצ"ן אני...
AnthemFreak
:eyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
12-12-2003
מועדון ה"ספייס קלאב" בב"ש מארח את די ג'יי שירן טל הלא הוא
AnthemFreak
לסט משובח של מוזיקה שחורה!
אחריו יעלה האחד והיחיד הלא הוא גיל שוורץ לסט האוס נמרץ ושמח!


חח יחצ"ן אני...


לא רוצה להרוס תמצב רוח אבל פרי עם כל הכבוד הוא אטרקציה ענקית והוא מופיע בתאריך הזה בדום..

שיהיה בהצלחה בכל אופן

אהה ועוד משהו
אין דבר כזה סט משובח של מוזיקה שחורה מוזיקה שחורה צריכה דחוף טיפול שורש של יציאה ממועדוני ארצנו....
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אהה ועוד משהו
אין דבר כזה סט משובח של מוזיקה שחורה מוזיקה שחורה צריכה דחוף טיפול שורש של יציאה ממועדוני ארצנו....

ולמה זה????? כי אתה לא אוהב תמוזיקה הזאת??? אהה אוקי סליחה לא ידעתי שאתה לא אוהב אותה..
אני יגיד מחר לכל המנהלים של המועדונים בארץ לא להעסיק יותר די ג'יים שמנגנים מוזיקה שחורה..
סליחה טעות שלי!

שתדע לך שיותר אנשים הולכים למסיבות בשביל מוזיקה שחורה ולהיטים מאשר טראנס...
ובמיוחד בנות...
deluxe
כן אבל יש לו נקודה חשובה
הסטים של המוסיקה השחורה בארץ ממש מסריחים יצא להיות בכמה מסיבות מוסיקה שחורה בדום ואני לא יכול להגיד שזה היה סט. הדיג'יי פשוט העביר במיקס את הלהיטים שכולם אוהבים.
עוד לא נתקלטי בסט של הסגנון הזה שבו אתה יכול להגיד שהסט נלקח לרמה של ממש אומנות, אלא פשוט בנאדם שיודע למקסס.
וחבל.
זה מסגנונות המוסיקה שמאוד דינמיים למקסוס ויש המון משחקים שאפשר לעשות איתם שלא כולם פה מכירים. תכניקות סקרצ'יניג ודברים מטורפים של שילובי ביטים וברייקים פאנקיים ומגניבים. ואין את זה במוסיקה השחורה בארץ. זה יותר מוסיקת אמ טי וי מאשר מוסיקה שחורה. כי זה פשוט מיקס של להיטי אמטיוי. ומרגישים את החסרון של זה במסיבות האלה שאין להם שיאים או עליות וירידות כל מסיבה כזאת נעשית נורא מקובעת לאחר כמה זמן

אין לי כוונה להעליב פה את הסגנון או לרדת על אנט'מפריק תכלס לא שמעתי אותו אף פעם ואני לא יודע.
אני פשוט רוצה להעביר פה ביקורת על איך שהמוסיקה הזאת מושמעת בארץ...

:D

AnmthemFreak
קח לתשומת ליבך אולי תתחיל לנסות לעשות דברים מגניבים שעוד לא עשו במסיבות האלה.
כמו שילובי ביטים. כמו לשים אקפלות על ברייקים ולעשות משחקים בלייב.
Gil Shwarts
חחח
אוקיי דבר ראשון, לא כל העולם יגיע לדום כדי לשמוע את פרי
יש כאלה שלא אוהבים את הסגנון שלו ולא מתחברים אליו.

ואני חייב להסכים עם שירן פה, זה שאתה לא אוהב מוזיקה שחורה לא אומר שצריך להוציא אותה מחוץ למועדונים!

וכן, מועדון מלא בנות זה מועדון שיש בו הרוב מוזיקה שחורה! מה לעשות זאת המציאות תתמודד איתה ואם לא בא לך אז לך תמות.

ותאכלס אין שום דבר רע במוזיקה שחורה! אני מאוד אוהב את המוזיקה הזאת (כל הכוסיות האלה בבגדי ים ותחתונים איך אפשר שלא לאהוב את זה)


בכל אופן מה שכתבת כאן רק מראה עד כמה אתה בור ועם הארץ
תתעשת ומהר!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by deluxe
כן אבל יש לו נקודה חשובה
הסטים של המוסיקה השחורה בארץ ממש מסריחים יצא להיות בכמה מסיבות מוסיקה שחורה בדום ואני לא יכול להגיד שזה היה סט. הדיג'יי פשוט העביר במיקס את הלהיטים שכולם אוהבים.
עוד לא נתקלטי בסט של הסגנון הזה שבו אתה יכול להגיד שהסט נלקח לרמה של ממש אומנות, אלא פשוט בנאדם שיודע למקסס.
וחבל.
זה מסגנונות המוסיקה שמאוד דינמיים למקסוס ויש המון משחקים שאפשר לעשות איתם שלא כולם פה מכירים. תכניקות סקרצ'יניג ודברים מטורפים של שילובי ביטים וברייקים פאנקיים ומגניבים. ואין את זה במוסיקה השחורה בארץ. זה יותר מוסיקת אמ טי וי מאשר מוסיקה שחורה. כי זה פשוט מיקס של להיטי אמטיוי. ומרגישים את החסרון של זה במסיבות האלה שאין להם שיאים או עליות וירידות כל מסיבה כזאת נעשית נורא מקובעת לאחר כמה זמן

אין לי כוונה להעליב פה את הסגנון או לרדת על אנט'מפריק תכלס לא שמעתי אותו אף פעם ואני לא יודע.
אני פשוט רוצה להעביר פה ביקורת על איך שהמוסיקה הזאת מושמעת בארץ...

:D

AnmthemFreak
קח לתשומת ליבך אולי תתחיל לנסות לעשות דברים מגניבים שעוד לא עשו במסיבות האלה.
כמו שילובי ביטים. כמו לשים אקפלות על ברייקים ולעשות משחקים בלייב.



יפה אמרת
ואני שמעתי את שירן, והוא עושה חלק ממה שאמרת :)
ואם עדיין לא יצא לך באמת לשמוע סט איכותי של מוזיקה שחורה אני ממליץ לך לשמוע את שירן או לבוא לקווין גל בב"ש באחד מימי החמישי ולשמוע את רון בננו, האיש והאגדה במוזיקה שחורה
מה שהוא עושה איתה זה פשוט מדהים,לא פלא שהבייס בר באילת לקח אותו להיות הרזידנט.
Rising
יפה לך שירן.. :)
ADiSH
יפה לך
indeed..
:p
KrazyDJs
אכן יפה :)
בהצלחה לשניכם...


ואורן תתחדש על החתימה...:D

AnthemFreak
חח גיל תאמין לי כל מילה שלך זהב!!!!!!
:D

ותודה על התמיכה חברה...

ודלוקס.. סעמק שכחתי תשם שך..
שמע.. אין לי פטיפונים מבעיות תקציביות.. אבל אני משתדל להוציא תמקסימום מקומפקטים.. שזה די קשה במוזיקה שחורה

ואתה באמת צודק!! זה זוועתי מה שהולך פה עם הדי ג'יים.. או שהם לא מצליחים או שהם פשוט לא משקיעים אגורה במיקסוס של מוזיקה שחורה
ועושים רק פייד אין ופייד אאוט שזה כל אחד מהרחוב יכול לעשות

וזה מצביע על די ג'יי לדעתי..
מי שמנגן להיטים .. או שימקסס אותם או שלא ינגן אותם בכלל
כמו רועי פלינר ימח שמך ימניאק!!!!!!
DjChook
תשמע בארץ במיוחד שאין באמת סצינה של "מוזיקה שחורה"
ומה שאתם אומרים שהבנות אוהבות זה בתכלס שירי
RNB
שמשמיעים ב
MTV

(ראו לדוגמא איה נאפה... או שרק רועי יראה)

בקיצר בראסמי דלוקס כתב פוסט סוף הדרך שאין לי יותר מה להוסיף
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement