|
Remix naar keuze? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Original
u2 - with or without you
Ik heb daar is een keer een trance of house mix van gehoord op dance departement maar nooit teruggevonden... hij klonk wel goed voor zover ik het me kan herinneren. |
Dat is U2 - With or Without you (Sultan & Miche's remix) Dies is zeker vet!! Alleen kan het never nooit niet aan het orgineel tippen!! |
|
|
| Tim81 |
| Ik denk dat het voor een progressive DJ (en of dat nou Sander Kleinenberg, John Digweed, Sasha of iemand anders is) een hele mooie uitdaging zou zijn om iets te gaan doen met de muziek van Ennio Morricone. Deze legendarische producer (o.a. bekend van filmmuziek Once upon a time in the west) staat bekend om zijn dromerige en melancholieke muziek. Wanneer dit door een top-DJ (met respect) wordt geremixed dan zou dit de perfecte muziek voor de donkere en koude winterdagen kunnen opleveren..... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dat is U2 - With or Without you (Sultan & Miche's remix) Dies is zeker vet!! Alleen kan het never nooit niet aan het orgineel tippen!! |
True,true...
En er is r nog 1 ergens ,weet ff de naam nie maar ik als diehard U2 fan heb ze geloof ik allemaal wel gehoord.
En sjah,een nummer van U2 remixen is ook geen catpies ofcuz,anders wasset er wel vaker een poging gedaan.
Het is al snel "heilschennis" en eigenlijk alleen de ferry corsten remix van newyearsday rocked the pan uit.
En dan doel ik op degene die zo rare is dat ie zelfs op mp3 hard to find is.
Mastertrack!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
True,true...
En er is r nog 1 ergens ,weet ff de naam nie maar ik als diehard U2 fan heb ze geloof ik allemaal wel gehoord.
En sjah,een nummer van U2 remixen is ook geen catpies ofcuz,anders wasset er wel vaker een poging gedaan.
Het is al snel "heilschennis" en eigenlijk alleen de ferry corsten remix van newyearsday rocked the pan uit.
En dan doel ik op degene die zo rare is dat ie zelfs op mp3 hard to find is.
Mastertrack!! |
Die is ook heel goed maar ik moet zeggen dat de
U2 - Staring at the sun (Brothers in Rhytem club mix)
ook erggggg goed is. In mijn ogen de beste u2 remix tot nu toe gemaakt en zelfs wel 1 van de betere nummers aller tijden!! Hij zou in mijn top 30 aller tijden staan. :) |
|
|
| Partyhardy! |
| whehe ja! Wouter (Total Woot) heeft aan hem gevraagd of zij Nenneh Cherry ft. Youssou N'Dour - Seven Seconds zouden willen remixen! whehe :) |
|
|
| total woot |
| jaja:p, zie impulz thread voor t "volledige verslag" |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by total woot
jaja:p, zie impulz thread voor t "volledige verslag" |
juist hier had ik iets van meegekregen wel vet lol
het was toch wel josh gabriel ? |
|
|
| total woot |
JA DUH!! (tuurlijk:p:p)
wat dachten jullie trouwens van "Tracy Chapman - Fast Car (DJ Tiesto Remix)"? |
|
|
| Remy D |
| Wham - Last christmas (DJ Tiesto remix):D |
|
|
| Fkwebeman |
LOL..
in dat geval moeten natuurlijk ook alle Modern Talking nummers geremixed worden..
Jean remix ofzo.. (kijken of het nog verder verkut kan worden.. :p) |
|
|
| AlFerox |
zie net als basd de toegevoegde waarde van al die remixen eigenlijk niet.. heel soms komt zo'n remake in de buurt van het origineel, meestal blijft hij er echter ver van verwijderd. kan zo uit mijn hoofd geen één remake/remix noemen die ik beter vind dan het origineel.
wat mij betreft kunnen die producers hun tijd en energie beter in iets nieuws steken. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by arj1o1
juist hier had ik iets van meegekregen wel vet lol
het was toch wel josh gabriel ? |
lol nee, een remix van Peter Gabriel zou denk ik een behoorlijk aantal ruiten doen sneuvelen :D
:nervous: of trap ik hier nou iemand op zijn/haar teentjes :disbelief
Ik vind t een hele coole toppic, maar ik kan gewoon niks bedenken! Ben gewoon een inspriratieloze snol :D
/me kruipt terug in hara Mexicaanse hoekje om te gaan nadenken
trouwens..Satisfaction is hier een hit LoL :stongue: |
|
|
|
|