|
Foto's EXTREMA online!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Extrema was weer een festival dat de boeken in gaat... Het weer zat in het begin niet echt mee, maar dat werd alleen maar beter. De muziek was gewoon WERELDS! Geen enkele zwakke set gehoord. Topper voor ons was toch wel James Holden!
De foto's staan alweer online (77 stuks) op http://www.NiLa.nl (News & Updates).
Laterzzzzzz,
Sido & Sander |
|
|
| Divine9 |
nice!
ye james holden was ook cool!
daar hebben we het laaste half uur nog van mee gepikt.
Alleen was ie verzet ofzo? (omdat j.m niet kwam?) wij kwamen om ~half 6 binnen en toen was ie bezig.. in de programmering stond kwart over 1 geloof ik. |
|
|
| Henkie_henk |
Damn! staan nieteens verknaakte pics tusse :)
Wel weer tof feest he..
Flight 643 lache :p |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Divine9
nice!
ye james holden was ook cool!
daar hebben we het laaste half uur nog van mee gepikt.
Alleen was ie verzet ofzo? (omdat j.m niet kwam?) wij kwamen om ~half 6 binnen en toen was ie bezig.. in de programmering stond kwart over 1 geloof ik. |
Klopt. Jimmy van M was uitgevallen en daardoor was het hele programma omgegooid. Maar James Holden was echt magistraal, die gozer is pas 17!!! |
|
|
| -=WVG=- |
Net kwam er een stukje van Extrema bij "Omroep Brabant"...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Dat mag ook in de krant zeg.... |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Net kwam er een stukje van Extrema bij "Omroep Brabant"...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Dat mag ook in de krant zeg.... |
Leg uit...:conf: |
|
|
| Dj Lex |
| Coole foto's Bouma Bros:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Leg uit...:conf: |
Nou het was nix bijzonders...
Bij het Omroep Brabant Nieuws werd er een paar minuten besteed aan Extrema...
Zeiden ze dat het geslaagd was enzo, interview met de organisator en verder zag je wat beelden...
Das war es...:) |
|
|
| Blik |
| ja, dat heb ik ook gezien, was niet veel bijzonders nee |
|
|
| versetjuh |
zeker gozers, extrema gaan we niet snel vergete.. het was supersmerig relaxed & vet + zeker geen agressiviteit, je kon gewoon op de parkeerplaats tsjille waar je wou, no sweat, slechte controle by de ingang... prima tog ???????
groetjes
CU @ Sven VAth - Dance Valley! |
|
|
|
|