return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Hyvää itsenäisyyspäivää...
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
Jahas, miehen iässä ollaan jo. Onnea Suomi!

Samalla tahtoisin onnitella nimipäiväsankareita joista erityisesti itseäni ;)

thomas
onnea vaan suomi ja suomi-ta:t..

hyvää itsepäisyyspäivää - mäyräkoiran (12pack) tahtiin !
Puuhis
Hyviä juhlia minunkin puolesta!
QPS
Juu, hyvää itsenäisyyspäivää minunkin puolesta :)!
MekkaFIN
Joo, hyvät itsenäisyyspäivät vaan. :P
Epic Star
Hyvää itsenäisyyspäivää! Onnea Suomi :D
skip
joo! hyvää itsenäisyyspäivää Suomi! olen tosin hieman myöhässä, kun olin töissä perkele!:D
nekholm
Kaikkihan tietää että mun nimipäivän takia juhlitaan, eikä Suomen itsenäisyyden takia ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement