|
Hyvää itsenäisyyspäivää...
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
Jahas, miehen iässä ollaan jo. Onnea Suomi!
Samalla tahtoisin onnitella nimipäiväsankareita joista erityisesti itseäni ;)
 |
|
|
| thomas |
onnea vaan suomi ja suomi-ta:t..
hyvää itsepäisyyspäivää - mäyräkoiran (12pack) tahtiin ! |
|
|
| Puuhis |
| Hyviä juhlia minunkin puolesta! |
|
|
| QPS |
| Juu, hyvää itsenäisyyspäivää minunkin puolesta :)! |
|
|
| MekkaFIN |
| Joo, hyvät itsenäisyyspäivät vaan. :P |
|
|
| Epic Star |
| Hyvää itsenäisyyspäivää! Onnea Suomi :D |
|
|
| skip |
| joo! hyvää itsenäisyyspäivää Suomi! olen tosin hieman myöhässä, kun olin töissä perkele!:D |
|
|
| nekholm |
| Kaikkihan tietää että mun nimipäivän takia juhlitaan, eikä Suomen itsenäisyyden takia ;) |
|
|
|
|