return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Loveparade....man! woorden tekort bijna :p
View this Thread in Original format
Miss Proximus
yea yea yea HEEEEEEELL YEA!!!!!!!!!!!!!

wat was de Loveparade in Berlijn een fokking vet event..damn...ik kan het gewoon moeilijk beschrijven...:)

was vrijdag om 23.00 vertrokken met de bus uit Leeuwarden, en nadat we Groningen nog even hadden aangedaan gingen we richting grens..ik was met mijn vriend en 2 bevriende stelletjes..en we hadden echt zwááár zin in het feessie (nog bedankt voor je sms-je Robvef..echt ZUPA, GAIL und TOLL :D)
we hadden onze nellip enz. vet goed verstopt (hoewel een goeie hond natuurlijk overal doorheen ruikt), maar gelukkig sjeesden we de grens over en was er geen hoofd....kopf..te zien :D
ongeveer 8.30 waren we in Berlin Spandau, waarna wij (de 3 chickies) ons helemaal moetsen dressen (boeie..ik weet t), en nadat we ons ontbijtpakketje (mét 3 cans bier JEGH) in ontvangst hadden genomen gingen we ff chillen op het grasveldje voor de S-bahn station.
om ca. 10.30 kwamen we aan in t centrum van Berlijn, waar het nog best rustig was (welke idioooooot gaat dan ook 3,5 uur vantevoren al richting Brandenburger Tor haha)....we hadden weer wat gechilled op t grasveldje bij de Große Stern, waar we om 12.30 ons eerste snoepje naar binnen kloenkden (??)....een uurtje later, en weer heel wat passen verder (we waren idd opgestaan en aan de wandel gegaan) besloten Anna & ik ons ff naar de wc's te begeven...en daar aangekomen hoorde ik opeens "Jostaaaaaaaaaaaa" en ja hoor...stond m'n no 1 stadsmaatje gewoon voor me neus!!! puur toeval natuurlijk!! :D
dus wij gelijk de rest ophalen en toen weer wat met hem en de rest van zijn groepje gehangen..en EINDELIJK om 17.00 uur (!!!!!!) kwam de eerste truck in zicht! we snelden richting truck en begonnen enthousiast te springen en te stampen, maar ik had na een kwartier al zoiets van: "damn..ik moet uit die zon, anders ga ik tegen de grond!" dus ik ging een paar meter verderop in de schaduw op een verhoginkje staan (VET mooi uitzicht..VET mooi geluid in die hoek)..en later kwamen mijn reis (en levens) genootjes in mijn voetsporen...ook in de schaduw :) we waren al lekker LOSS (flink wappie-waus) en toen we dan ook een truck in zicht kregen met onze eigen lokale held Da Mouth Of Madness (jaja..sietse van daalen) gingen we daar snel naartoe om in die zinderende hitte te gaan springen...we stonden er net toen één van mijn vrienden een toeval kreeg wegens een te laag natriumgehalte in zijn bloed..en t was echt ontzettend eng, hij verkrampte helemaal en z'n ogen schoten van links naar rechts :( gelukkig werd ie gelijk naar de EHBO gebracht, waarna hij een infuus kreeg met een zoutoplosing (natriumsulfaat???), die ik zelfs vast mocht houden :) en nadat we hem en Aukje (vriendin) daar 2 uur hadden gelaten (hij moest VET uitrusten, want zo'n "epileptische" aanval kost ontzéttend veel energie) kwamen we weer terug en zijn we in een parkje langs de weg gaan zitten. zo hebben we veel verschillende trucks gezien en veel stijlen gehoord...jammergenoeg snapten we niet wanneer die trucks zich nou zouden verzamelen, want we hadden gehoord dat dit om 0.00 zou gebeuren, en dat dan het slotfeest zou komen..maar dat was dus verkeerd, en toen we daar achter kwamen, was de hele FOKKING parade al afgelopen..dus konden we terug naar de metro :(
nou jah..dat was een beetje mijn dagje....

conclusie...VET evenement, VET spektakel, VET leuke mensen, VET goeie muziek!!!!!! volgend jaar allemaal mee in de bus die ik ga regelen ok???? OK DAN!!!!!!:D

ennu...damn..die duitsers hebben een hééééééél stoer dansje, en ik ga binnenkort terug voor een intensieve studie over het onstaan van dat MEGA-springnichterige-breakbeat-supertempo-hupje :D echt ZUPA hellakewl..YOU HAD TO BE THERE!!!!

hier nog een fotootje van Anna en ik..ik heb d'r nog meer voor de liefhebbers :)

o..ennu..is dat nou stof op mijn gezicht..of ben ik toch weer aan t mudwrestlen geweest??? hahahah rofl :p
Blik
wow, schijnt dat je een tof feestje hebt gehad Miss P. jammer dat je de slotparade niet hebt mee kunnen maken. Als ik ouder ben ga ik ook zeker wel een keertje naar de Loveparade toe, lijkt me wel stoer
New Wave
is goed, schrijf mij maar op voor een plaatsje in de bus :-)

hebbie zelf nog foto's genomen?

lata!
Partyhardy!
Wow super relaxt verhaal Miss P.! Het was idd echt super tof!
Hoewel ik de eerste truck toch al om 14.00 voorbij zag komen, maar ze kwamen ook van 2 kanten die trucks, dus vandaar dat de tijden kunnen verschillen. De eerste truck was al meteen echt super!

Mij was dat duitse dansje ook opgevallen! echt super tof! op www.loveparade.de kun je filmpjes bekijken van de loveparade en daar zie je af en toe ook dat dansje voorbij komen :D .
Had je ook die Hardcore truck voorbij zien komen? Die was hard!! zijn we even mee meegelopen (allemaal Hollanders :D ) maar dat is toch niet echt mijn muziek. Daarachter zat de Bonzai-truck, die vond ik echt heerlijk! Lekkere club zoals Roger Sanchez en trance ala Tiësto.
Ook Cosmic Gate was VET! en de "IQ"-truck was gaaf, lekkere muziek en SUPER geile meiden! :D

S'avonds rond een uur of 10 verzamelden die trucks zich bijelkaar bij die rotonde met dat beeld. Het werd al donker en dat was echt een super mooi gezicht want iedere wagen had ook vette lichten op hun trucks bevestigt. Wij liepen dus richting die rotonde maar het was daar super druk dus die maten van mij zeiden dat er tegenover die rotonde nog een rotonde was waar ook trucks zich verzamelden maar toen wij daar na zo'n half uur lopen aankwamen rond een uur of 11, was daar niets te doen!!!! super kut alleen een gast die gewoon in een busje stond te draaien (wat overigens echt gaaf is die mensen die gewoon zelf een busje hebben en dan langs de weg staan te draaien :D )
Dus zijn we daar maar ff hard op los gegaan. En daar werd het ook steeds drukker dus dat was wel weer tof.
Toen tot slot nog op een ander pleintje lekker los gegaan maar daar stopten ze helaas al om 2 uur met draaien en toen zijn we echt heel berlijn door gereesd met de metro op zoek naar vette buiten party's en uiteindelijk na niets gevonden te hebben zijn we buiten bij een Shoarma-tent (!! :D !!) waar vet gedraaid werd gebleven tot een uur of 5, toen waren we kei kapot en toen maar wachten op de trein die om 07.34 weer terug naar Nederland vertrok.

Alles bij elkaar dus echt een top feest! Echt gaaf om te zien al die party mensen op straat! Het is eigenlijk niet na te vertellen zo tof en echt iedereen had het naar zijn zin! Als je over die menigte heen keek dat was echt zo'n mooi gezicht , echt super! Ik had overigens wel veel sirene's gehoort en las achteraf dat er redelijk wat mensen "out" waren gegaan! Maar goed alles bij elkaar dus Super en ik heb nu al weer zin in de FFWD! :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ennu...damn..die duitsers hebben een hééééééél stoer dansje, en ik ga binnenkort terug voor een intensieve studie over het onstaan van dat MEGA-springnichterige-breakbeat-supertempo-hupje :D echt ZUPA hellakewl..YOU HAD TO BE THERE!!!!

hier nog een fotootje van Anna en ik..ik heb d'r nog meer voor de liefhebbers :)

o..ennu..is dat nou stof op mijn gezicht..of ben ik toch weer aan t mudwrestlen geweest??? hahahah rofl :p

Nou, ik ga vaak naar discotheek INDEX in Duitsland. Daar staan DIE RAVERS ook allemaal zo te dansen, het lijkt net ofdat ze synchroom dansen. Ze doen allemaal hetzelfde. Wij noemde het altijd MONGOLEHAKKUH!!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nou, ik ga vaak naar discotheek INDEX in Duitsland. Daar staan DIE RAVERS ook allemaal zo te dansen, het lijkt net ofdat ze synchroom dansen. Ze doen allemaal hetzelfde. Wij noemde het altijd MONGOLEHAKKUH!!!!

haha LOL :D:D:D
Was een leuk feestje zo te lezen uit de posts van Miss P en Partyhardy. Zag dingen in de krant staan. Was echt mega druk geweest enzo.
M5
Gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad daar bij onze oosterburen Josta!!....fet knalluh natuurlijk!!!!

owja.....enne volgende keer :D smilen :D op de foto he!!! :p
moogwai
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nou... ik ben net terug van een (zeer vermoeiend) voetbaltoernooi in Tsjechie.. en daar waren we in een club en daar waren enkele Denen... nou... die kunnen er ook wat van... een combinatie van hakken en freestylen.. echt een maf gezicht is dat zeg. (misschien praten we zelfs wel over hetzelfde dansje :D )..

Maar goed... op de terugweg door Duitsland heb ik ook nog twee uurtjes van de Love parade kunnen horen... maar dat was alleen maar van de eentonige Duitse Techno.. niks voor mij dus :)
xxl
ik was er dus ook en het was zonder dollen echt vet heftig. ik heb nog nooit (en dat zegt wat) zo veel mensen op een dag gezien en gesproken. vette muziek en een kool einde (gelukkig nix gemist zoals miss proximus) was wel een beetje verrot om een uurtje of 7 (...) en velen met mij .... ben benieuwd of de eerste livesets er zijn (westbam en kornuiten) >> my house is your house ! (voor degenen die erbij waren)
DJ Pat-B
Hier ook een reportje van mij: (sorry korter kreeg ik hem niet)

Met de lovetrein naar Berlijn

Organisatie Fast Forward (jawel, van de R`dam danceparade) had dit jaar iets heel bijzonders geregeld. Nl een slaap trein compleet met disco & bar die met 350 mensen aan boord zou vertrekken richting Berlijn. Een prijzig avontuurtje, want per persoon betaalde je f450,- Maar gelukkig hoefde ik mij daar niet druk om te maken want ik had de reis gewonnen bij Radio 538 (Vandiepens dancedepartment)
De trein vertrok vrijdagavond om elf uur om vervolgens zaterdagochtend aan te komen in Berlijn rond zevenen. Je kon gewoon gaan slapen maar ook gaan dansen in de disco. En dat deed ik uiteraard ook. Aan de dj`s kon ik zien dat er geen trance werd gedraaid.Waarschijnlijk kregen we veel groove en club te horen. Niks mis mee hoor, eigenlijk klonk het best wel lekker. Namen zijn oa: Marcella, Michel dehey, Marnix en Brian S. Michel dehey draaide al vroeg dit omdat hij waarschijnlijk goed los wou. Want wat was die kerel zat, niet normaal meer... Na lekker wat gedanst te hebben ging ik toch maar naar bed want die dag erna was “the loveparade’’
Na nauwelijks geslapen te hebben werd er door de intercom geroepen dat we over een uur naar in Berlijn aankwamen. Terwijl ik op dat moment door mijn raampje kijk zie ik een bord met het naam erop van het station waar wij moesten zijn. Mmm, misschien moeten we toch nog verder. Maar dat zei ik tegen beter weten in want boven het station hingen grote borden met routebeschrijvingen van de loveparade. Even daarna klonk dezelfde stem met de mededeling dat we onverwachts toch in Berlijn waren gearriveerd. En of we even in 5 minuten de trein wouden verlaten. Yeah right, zowat iedereen lag nog halfnaakt te slapen. Maar die mensen werden vast wel wakker door het geschreeuw van U-Bahn medewerkers met de “vriendelijke” mededeling dat we eruit moesten.
Maar goed, toch wel aangedaan van deze wrede “uit de trein zetting” gingen we met de metro naar de Strasse des 17 juni ,oftewel het toneel voor deze dag. Ik besloot maar naar de andere kant te lopen, nl Reuter platze. Maar dan wel met een pauze bij de Siegesseule want het was best een eindje lopen. Toen ik daar een tijdje zat besloten ze te soundchecken. Ik vond dat echt en met mij alle andere mensen aanwezig bij de Zuil want gelijk werd er al massaal gedanst. Helaas was dit ook weer voorbij na vijf minuten. Toen doorgelopen naar de andere kant om daar de start mee te maken. De wagens vertrokken pas om twee uur ipv twaalf uur dus werden de mensen wat ongeduldig. Dat was voorbij toen de eerste klanken vanuit de wagens kwamen want iedereen ging massaal uit z`n dak. Fantastisch omdat te zien. Zo gingen de wagens voorbij en stond iedereen te feesten aan de zijkant of achter een wagen. Toen de stoet bijna op z`n einde was ben ik maar met de Blank & Jones wagen megelopen. Zo ben ik terug naar de Siegesseule gelopen. (onderweg nog even flight 643 gehoord ) Daar was het superdruk en je kon bijna geen kan uit. Toch was ik van plan om even ergens te gaan zitten. Dat kon gelukkig in het Tiergarten park. Na een tijdje weer terug om aanwezig te zijn op het eindfeest. Het was er erg vet want alle wagens lieten hetzelfde geluid horen. Jammer alleen dat het niet gelijk stond. Dansen was soms onmogelijk, maar toch ging iedereen ervoor. Zo heb ik daar een heleboel dj`s gehoord. Want iedereen draaide twintig minuten. DJ Hell was erg goed, ik kende hem niet maar hij draaide vage duistere club muziek. Blank & Jones sloegen ook aan met hun trance geluid. En zeker ook oude rot Marc Spoon wist de menigte wel te bedwingen.
Zo naderde het feest zijn einde en viel het donker in. Erg relaxed trouwens want ze hadden prachtige lampen opgesteld. Westbam was ook van de partij en Dr Motte himself ook. Ze draaide beide erg lekker. Paul van Dyk was als laatste DJ aan de beurt. Zijn set deed mij vrij weinig. Niet omdat de muziek slecht was maar het geluid was echt bagger. Heel jammer vond ik zelf. Ook was het op het einde mega druk. Dit leidde soms tot kleine irritaties hier en daar. Maar eigenlijk niet noemenswaardig. De echte afsluiter was de thema plaat van de loveparade 2001 gemaakt door Dr. Motte en Westbam. “You can`t stop us” deed het bijzonder goed. Erna was het klaar en was de rust terug gekeerd in Berlijn..... mmm,dat is natuurlijk niet helemaal het geval want er zullen ongetwijfeld vele afterparties worden gehouden. Voor mij was er een afterparty in de trein dus ben ik maar vertrokken richting het station.
De loveparade, een fantastische ervaring. Maar ik vind het iets te massaal, ik ga dan toch liever naar de R`dam danceparade. Daar is het iets gezelliger en intiemer en je kunt je wat vrijer bewegen. Want op het einde bij de Siegesseule was het soms flink krap. Ook waren er plannen voor demonstraties tegen de organisaties en er hadden verschillende dj`s afgezegd. Ik moet zeggen dat ik er niks van gemerkt heb. Het was een enorme ervaring en zeker kom ik in de komende jaren terug.

Partyhardy!
Hee relaxtte story DJ Pat-B! ik was al benieuwd hoe het geweest was met die fast Forward trein! relaxt dus en grappig dat Michel de Hey zo zat was :p en je bent er dus zekers bij in R'dam?! :D
Miss Proximus
Vooral leuk dat we 3 verschillende verhalen hebben :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement