return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pumaz
Hmm, met al dat volk misschien toch niet zoveel gemist als ik eerst dacht...

Misschien eerst de uitleg : 20.00u, ik krijg een sms met dit :
"Philip, kan je een paar platen meebrengen zodat ik mijn set kan afwerken? Genoeg voor een uur of 2?"

Ik dacht dat hij sarc bezig was maar blijkbaar niet... dan moest ik helpen met de sound-en lightchecks, en een uur achter toog staan, kort samengevat : The Factory in Aalst weten ni wa da ze doen!

Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd?

Leuke pics btw Bax, en ik weet wat er in Gert (djcresto) zijn kop omgaat voor het moment... :D
eieregooie
Meltos, had ik jou nou nog op de foto? Ik je me niet meer voor de geest halen :/

En wie was nou die gast in dat rooie Tiësto vest? Verder weet ik iedereen wel geloof ik... Behalve dan die lange jongen met een zwart shirt geloof ik die heeeeeeeeeeeeeel stil was... Wie was dat?
pooley
revieuwtje geschreven en staat op me nsite
Miss Z
die met de rooie tiesto vest was Meltos :D

en die stille :nervous: da was een vriend van meltos... hij ging zich nog registreren hier :)
eieregooie
Ow ok, tnx :)
Meltos
LOOOOoooooOOOOL :haha: :D
Die met zen rooie vest was'k inderdaad :D en mene copain zal één van dees dagen wel opduiken, ma zijne nick :conf: , noemt Jochen ;)
Euhm ei, zo diep gegaan jonge :p ?

Zijn nog ff gebleve na Tiësto, ma daarna doorgegaan, rug had goed afgezien :(!
Hoe was MIKE eigenlijk nog => Ei, Zehra & Anja??
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Meltos
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding :rolleyes:

LOL Je staat er toch een keer op hoor :p

En MIKE was lekker... o.a. ook Scarab - Vagabond \o/
tor8024

Dit lijkt me iets voor The Search For Freedom.. :eyes:

M.I.K.E. zei dat hij meer dan 10 nummers van zichzelf heeft gedraaid, waaronder ook Electric Eclipse (Push remix)..

Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto? :conf:
eieregooie
quote:
Originally posted by tor8024
Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto? :conf:

Als je nou volgende keer gewoon zelf erbij bent dan snap je het misschien :p Niet oordelen over iets waar je zelf niet geweest bent he...

En die foto was vast tijdens Traffic ;)
tor8024
quote:
Originally posted by eieregooie
En die foto was vast tijdens Traffic ;)

:nervous: :nervous:

eieregooie
Dat wij nou alle liedjes al kennen voordat ze uberhaupt uit komen wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is... Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik ga naar een feest om te feesten... En als de hele zaal uit z'n dak gaat op Traffic, laat em dan asjeblieft Traffic draaien... Zo goed voor de sfeer :)

Maar gelukkig waren er een aantal mensen van TA die wel de moeite genomen hebben om te komen, en ik heb nog niemand horen klagen over Traffic, dus dat bevestigd wel wat ik probeer te zeggen denk ik :) En het voordeel van die TA's is dat als Tiesto een wat onbekendere plaat draait ik niet de enige ben die staat te springen...

Ik begrijp je punt wel hoor... Bij Flesch stond de hele zaal stil, behalve Eagle en ik, en da's wel jammer... Maar daar heb je dus TA's voor \o/ En als daarna met Traffic dus de hele zaal plat gaat is dat alleen maar mooi :)
[BE]FusioN`--
can hardly wait totdat mensen hierover gaan zwijgen :whip:

daaaaaamn nogaltijd stikjaloers :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement