|
רוברט בעליה:) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
כבוד לרוברט !
בנאדם תותח.. |
|
|
| ronsh |
אני עדיין לא מאמין שטייסטו ניגן את הרליז החדש של g&m
איזה מלךךךך |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by ronsh
אני עדיין לא מאמין שטייסטו ניגן את הרליז החדש של g&m
איזה מלךךךך |
g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Viber
g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט? |
G&M = Gitelman & Martinez = Robert Gitelman & Jaron Martinez!!!
:) |
|
|
| Biondo |
חח זה אני או שלפעמים נראה כאילו יש כאן אנשים לא קשורים
:toothless |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Biondo
חח זה אני או שלפעמים נראה כאילו יש כאן אנשים לא קשורים
:toothless |
טוב טוב,בואו נירגע!!! בואו לא נישתגע!!!!!!!!!!1:whip:
סך הכול חשבתי שזה שתיים אחרים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Viber
g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט? |
מה, לא ידעת?
גיטלמן הוא ה
G
מ
G&M |
|
|
| Viber |
איזה יום של הפתעות עוד מעט תגידו לי
שמידור ו648 הם גם ישראלים
:p
באמת הרבה כבוד לרוברט ולישראל על הטראקים המצויינים שהוא וירון הוציאו. |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Viber
איזה יום של הפתעות עוד מעט תגידו לי
שמידור ו648 הם גם ישראלים
|
חח..מה אתה דפוק הם באמת ישראלים !!
מידור זה
דוד ג'רושי משכונת התקווה..
הוא בכלל רוסי..והוא גם עובד כסרסור עבודה בצד.. |
|
|
| nFaivel |
G&M
זה רוברט גיטלמן וירון מרטינז=ישראלים:D
אופס לא שמתי לב שעניתם לו חח:crazy: |
|
|
| warpedd_ |
אולי לא
אבל רועי הוא מ
decoy and roy
:D |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אולי לא
אבל רועי הוא מ
decoy and roy
:D |
אתה רואה מה קורה
אתם מבלבלים אנשים תמימים |
|
|
|
|