return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רוברט בעליה:) (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
כבוד לרוברט !


בנאדם תותח..
ronsh
אני עדיין לא מאמין שטייסטו ניגן את הרליז החדש של g&m
איזה מלךךךך
Viber
quote:
Originally posted by ronsh
אני עדיין לא מאמין שטייסטו ניגן את הרליז החדש של g&m
איזה מלךךךך


g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט?
YuVaL
quote:
Originally posted by Viber
g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט?


G&M = Gitelman & Martinez = Robert Gitelman & Jaron Martinez!!!

:)
Biondo
חח זה אני או שלפעמים נראה כאילו יש כאן אנשים לא קשורים

:toothless
Viber
quote:
Originally posted by Biondo
חח זה אני או שלפעמים נראה כאילו יש כאן אנשים לא קשורים

:toothless


טוב טוב,בואו נירגע!!! בואו לא נישתגע!!!!!!!!!!1:whip:
סך הכול חשבתי שזה שתיים אחרים...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Viber
g&m
ישראלים?
מה הקשר לרוברט?


מה, לא ידעת?
גיטלמן הוא ה
G
מ
G&M
Viber
איזה יום של הפתעות עוד מעט תגידו לי
שמידור ו648 הם גם ישראלים
:p

באמת הרבה כבוד לרוברט ולישראל על הטראקים המצויינים שהוא וירון הוציאו.
coby
quote:
Originally posted by Viber
איזה יום של הפתעות עוד מעט תגידו לי
שמידור ו648 הם גם ישראלים


חח..מה אתה דפוק הם באמת ישראלים !!

מידור זה

דוד ג'רושי משכונת התקווה..

הוא בכלל רוסי..והוא גם עובד כסרסור עבודה בצד..
nFaivel
G&M
זה רוברט גיטלמן וירון מרטינז=ישראלים:D

אופס לא שמתי לב שעניתם לו חח:crazy:

warpedd_
אולי לא

אבל רועי הוא מ
decoy and roy
:D
Biondo
quote:
Originally posted by warpedd_
אולי לא

אבל רועי הוא מ
decoy and roy
:D


אתה רואה מה קורה

אתם מבלבלים אנשים תמימים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement