|
Trance Addict (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| יחחחחחחח שלחו את זה לסוומפר אולי הוא יתן לו מוד על ההתחנפות ועל הסבל שהוא עובר בתקופה הזאת שהוא הולך עם הדבר הזה ברחוב |
|
|
| TinkerbeL |
ממש אומנות
מעניין כמה זמן הוא נשאר אם זה
אם הוא באמת הסתובב ככה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחח יפה
אולי כולנו נעשה משהו כזה ונצתלם כולנו ביחד??
;) ;) ;) |
|
|
| KrazyDJs |
למה לא להסתובב ככה ? :D
פעם אחת איזה אחד שהוא שכבה מעלי עשה סימנים כאלו כמו ב
signs
על הראש
:crazy: |
|
|
| DjChook |
תשמעו בתכלס זה לא כזה סיפור ללכת עם זה ברחוב
כי זה בעצם
TEL AVIV
אז יחשבו שהוא צפונבון חמוד :) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחח זה מה שמלמדים את רועי לעשות בצבא
מה אתם רוצים היד גדולה מדי קשה לשלוט בה שיצא ישר...
אבל סחטין על ההשקעה
אבל אתם עדיין חולים בראש :D
אני מפחד לגעת לעצמי בקצוות של השיער אתם עושים גלח
חחח לא עשיתי גלח כבר שנתיים :D |
|
|
| LA© |
אולי גם אני אעשה ככה?????????????????
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
אולי לא
חבל להפחיד אנשים ברחוב בחורה מסתובבת עם גלח ככה... דיי מפחיד
וחוצמזה, האהבה שלי ל
Trance Addict
היא בלב ובנשמה... :tongue2
אבל... רעיון יפה |
|
|
| Biondo |
חברה,
זה לא שאני אוהב את
Trance Addict
מה שהתכוונתי זה שאני
Trance Addict!
אבל פורום נחמד בכל אופן
:toothless |
|
|
| DjChook |
גם אנחנו אוהבים אותך
ואיך שלא תסתכל על זה
אנשים לא יודעים ש
TA
זה אוהב טראנס
אלא
TA
זה האתר ;) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנשים לא יודעים ש
TA
זה אוהב טראנס
אלא
TA
זה האתר ;) |
בראש ובראשונה, זה אוהב טראנס ומכור....
ומכאן זה אוהב את הפורום.
מעין תגובת שרשרת :)
Addicted to TRANCE --> You come to Trance Addict (the website) --> You go to the forums section --> You get ING addicted to the forum in addition to your previous addiction.
I'm ed hahaha..... I'm such a retard... :tongue2
I talk .... gosh, I surprise myself sometimes lol TOO MUCH DRUGS HAHAHA!
SWERY FORUM PPL! |
|
|
| Biondo |
word!
TA is teh BOMB in any meaning! :toothless |
|
|
|
|