return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
DJ Elevation live on Trancesphere Radio 06-12-2003
View this Thread in Original format
Biondo
DJ Elevation live on Trancesphere Radio 06-12-2003
Hour 1:
01. Andain - Beautiful Things (Elevation Remix)
02. Trafik - Your Light (Luke Chable Remix)
03. Piece Process - Solar Myth (Markus Schulz Remix)
04. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti-Gravity Mix)
05. Armin van Buuren featuring Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Remix)
06. Madonna - What It Feels Like For a Girl (Above & Beyond Remix)
07. Rapid Eye - Stealing Beauty (R.E. Mix)
08. Grayarea - One For The Road (Gabriel and Dresden Interstate 5 Remix)

Hour 2:
01. Capetown - Phoenix Tears
02. Fictivion vs C-Quence - Symbols
03. Fire and Ice - Close to Me
04. Chicane feat Bryan Adams - Don't Give Up (Agnelli & Nelson Remix)
05. Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Origional Mix)
06. Deborah Cox - Play Your Part (Gabriel & Dresden Remix)
07. Subsky - Strawberry Fields (Max Graham Remix)
08. Accessive Rhythm - Activate
09. Little Wonder - Eclipse (Leama and Moor Remix)

איזה ילד מוכשר גם יוצר מדהים וגם מנגן איכות!

אם מישהו במקרה משיג את הסט הנפלא הזה..אני ממש צריך אותו
nFaivel
מי זה הדיגי הזה?!
הוא ילד?!:conf:
Biondo
זה הבחור שמרקוס שולץ גילה
ילד בן 16 כישרון אדיר

Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Origional Mix)
Andain - Beautiful Things (Elevation Remix)

תשמע את אלו
skelz
מרקוס גילה לי את הביצים
לא יותר מיזה
"גילה"

הבן אדם אכן כישרון
את Clear Blue
הוא יצר לבדו
95% הקטע נוצרו על ידיו
מרקוס עזר לו בדברים קטנים

אז שתבין.. זה לא כזה גילה..
הוא יכל לשלוח את אותו דבר גם לארמין
וגם ארמין היה
"מגלה"

שורה תחתונה
הוא כישרון בזכות עצמו..
Biondo
חחח מה אתה לחוץ
ברור שהוא כישרון בזכות עצמו
אבל זה דורש אומן עם שם בשביל שכשרון כלשהו יתגלה הכי מהר

זה שהוא שלח לשולץ במקום לארמין זה לא משנה. אבל בתכלס אפשר להגיד ששולץ גילה אותו זה הכל.
Rising
דודו איזה שטויות אתה אומר שתהיה לי בריא..
אתה סתם סותר תצמך כל פעם..

זה ברור שהוא כשרון בפני עצמו אבל כדי להתגלות הוא צריך מישהו ברמה של מרקוס שלדעתי הוא גם כשרוני מאוד כדי להתפרסם...

וגם אם מרקוס אפילו לא נגע בקטע
clear blue
עדיין אלביישן השתמש גם בשם של מרקוס כי ככה זה יעזור לו להתפרסם... זה יותר מוכר ככה..

דוגמא אחרת...
svenson - sunlight theory
מאחורי הקטע עומדים
sven maes + envio
אז למה אין לאנביו קרדיט בשם של הקטע ורק מופיע בקרדיט על התקליט?
כי
svenson
מוכֱר יותר ומוכֵר יותר..

זהו :)
Biondo
מילים כדורבנות

אהבתי את הניקוד אחי
:toothless
skelz
חחחחחחחחחחחחחח
חפיף :)
Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר...
בכל אופן... יש לי את הקליר בלו הזה איפשהו
אני ימצא זמן השבת לשמוע אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement