|
טיול שנתיייי
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
או קיי אנשים .. מחר הטיול השנתי האחרון שלי !!
הטיול לראאילת.. וכמו שאתם יודעים 6 שעות נסיעה באוטובוס לא הולך ברגל..
השגתי דיסקמן אמ פי 3..
ואני חיייב למלללא אותו בכמה שיותר שירים
אז בבקששששה תמליצו לי על טראנסים טובים כאלה עם מנגינה..
ומיקסייים !! אני אוהב מיקסים כמו...
corona_-_the_rhythm_of_the_night
שנתן לי אותו גל מהפורום.. .
קיצר אני נורא ישמח אם תפרסמו לי פה שמות של שירים טובים שכיף לשמוע !
תודה לכל העוזרים |
|
|
| DjChook |
וואי אחי ראסמי זה טיול בסט
אל תפחדו לצאת בלילה לקנות אלכוהול, רק עצה קטנה
תביאו בקבוקים ליטר וחצי של מים
תרוקנו אותם ותמלאו אותם בחוץ בוודקה / טקילה
(אצלנו זה היה...
נביעות - וודקה
מי עדן - טקילה
סאן בנדטו - מיקסים)
בקשר לשירים אני לא ככ יכול לעזור לך
העיקר שתעשה חיים ! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
(אצלנו זה היה...
נביעות - וודקה
מי עדן - טקילה
סאן בנדטו - מיקסים)
בקשר לשירים אני לא ככ יכול לעזור לך
העיקר שתעשה חיים ! |
חח כן כבר חשבו על הכל בקשר לאלכוהל חח תודה אחי..
כלללל השכבה שלי מתחננת לשתות.. הולך להיות בית זונות ! |
|
|
| TinkerbeL |
אצלינו אמרו שמי שתופסים אותו עם שתיה שולחים אותו במונית על חשבונו הביתה......
בסוף באמת שלחו מישהו במונית הביתה אבל לא בגלל השתיה... |
|
|
| nFaivel |
Boomkat - What U Do 2 Me (Chris Cox Club Mix)
Ultrabeat - Feelin' Fine
In-Grid - Tu Es Fortu
Rachel Stevens - Funkydory
Jaydee - Plastic Dreams
Goldfrapp -Twist
Kylie - Slow
Lamb - Wonder
Stuart feat. Maxine - Fuel To Fire
שירים נחמדים מאוד;) |
|
|
| DjChook |
תשמעי אני לא חושב שמישהו יצא אי פעם לטיול אם ככ הרבה עיניים עליו כמוני
אוקיי.. אמא שלי סגנית המנהל בתיכון, הייתה מחנכת בשכבה
אז היא יצאה איתנו
וגם דודה שלי מחנכת בשכבה הייתה
אז גם היא יצאה איתנו !
אז יעני אני באילת.... עם אמא והדודה
וכל שאר המורים הרי חברים שלה אז צריך לשמור עלי
:)
אבל עדיין הם ידעו ששתינו ושילדים עישנו ולא עשו כלום
זה י"ב. אנשים כבר בני 18. אין מה לדאוג |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אצלינו אמרו שמי שתופסים אותו עם שתיה שולחים אותו במונית על חשבונו הביתה......
בסוף באמת שלחו מישהו במונית הביתה אבל לא בגלל השתיה... |
עבריינים אצלכם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תהנה אח שלי.. |
אחי מי זה הבחור המסוקס שמקפץ לך בחתימה?? |
|
|
| divx-master |
יחח תודה אני יהנה.. חחמקווה מאוד שהמורה שלי לא תרצה להתחיל לשיר
ו... nFaivel
תודהנ על השירים אחי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי מי זה הבחור המסוקס שמקפץ לך בחתימה?? |
:rolleyes:
חחח..
אין לי שמץ של מושג אחי..
סתם מצאתי את זה איפשהו
ונגנבתי
:nervous: :wtf:
אפילו מצאתי שם את החתימה של תומר...
רק קצת יותר גדולה..:D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמעי אני לא חושב שמישהו יצא אי פעם לטיול אם ככ הרבה עיניים עליו כמוני
אוקיי.. אמא שלי סגנית המנהל בתיכון, הייתה מחנכת בשכבה
אז היא יצאה איתנו
וגם דודה שלי מחנכת בשכבה הייתה
אז גם היא יצאה איתנו !
אז יעני אני באילת.... עם אמא והדודה
וכל שאר המורים הרי חברים שלה אז צריך לשמור עלי
:)
אבל עדיין הם ידעו ששתינו ושילדים עישנו ולא עשו כלום
זה י"ב. אנשים כבר בני 18. אין מה לדאוג |
מה עישנתם? :gsmile:
אצלי בטיול השנתי ביב' לפני שנתיים המלון כולו היה ענן עשן כזה..אפילו המורות כבר התמסטלו :D חחח..
אבל מה אתה מדרדר את הילד?!?!?
טקילה זה רעל!
תשתה רק וודקה..
:wtf: |
|
|
|
|