return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Pinocchio @ NRJ igår
View this Thread in Original format
Kongo_kim
någon som lyssnade. Det var ett väldigt bra set av Pinocchio. Har inte hört något av han sedan "Da da da".

Några låtar som spelades var

Mauro Picotto - Coldfunk
(va fan heter dom som gjorde) - Northpole
Motorcycle - ATRC (Armin remix)
Delerium - After All (Svenson & Gielen remix)
Airwave - When Things go Wrong
Ron van den Beuken - Timeless
St_Andrew
lyssnade inte, har inte nrj... någon som rippade?
montana
ser ok ut, fan jag trodde pinocchio (dom är faktiskt två), hade bytt namn, nån hade sagt det till mig,

kunde inte lyssna igår, hade lite för mycket grejer att lyssna igenom
Vizay
ändtligen nån som droppar originalmixen på timeless :D

lite få låtar dock fast å andra sidan e dom alla rätt långa :p

hur som helst, de här trodde jag inte om pinochio
Ferren
Deras Da da da rockade som fan för mig när den kom ut :)

Var faktiskt den låen som öppnade mina ögon för "trance" en massa år sen
Vizay
ska bara påpeka att da da da är en gammal elektrolåt som pinochio bara remixat :)

originalet e ballt som fan :D
MojjMojj
Heil den heliga och allvetande Vizay :D Hur länge sedan var det "Da da da" var populär då, kommer inte ihåg? Jag skratta mest åt den då tror jag, lr så har jag fått ngt "bakom foten" :P
Amplifire
Kan det varit typ 5 år sedan måntro?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement