|
12.12.03 המימד החמישי !!
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
========12.12.03===============
----------המימד החמישי-------------------
שלושת הצוותים הכי איכותיים היום מתאחדים שוב למסיבת פתיחת הליין הרשמית !
הצוותים שהביאו לכם את הפרק ! את לילה ! את הפטיש ! ואת המימד בשבוע שעבר
מתאחדים שוב לליין שלא היה כמותו לנוער בחיים ~!~
מסיבת פתיחת הליין הרשמית תערך ב 12.12.03 במימד החמישי
על העמדות יעמדו
סמוראי !!
מיקי פידלמן !!
עומרי אהץ' ! (הרזידנט האגדי של האומן 17 !!)
רזידנט הפלז'ר דום !! האחד והיחיד !
~~~אוסי !!!~~~
ואיתי גלו !! (ימי שבת בדום )
מופעי דראג ! רקדנים ! סגריות חופשי ! סלב !
אניטה פללי מארחת ! בר מוזל ועוד המון הפתעות !!
הליין שנותן הכי הרבה בהכי קצת כסף |
|
|
| KrazyDJs |
| אניטה פללי ?!!?!!?!?! :D |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אניטה פללי ?!!?!!?!?! :D |
זקנה כוסית שכמותה:stongue: |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אניטה פללי ?!!?!!?!?! :D |
מארחת ... :)
מדליק לא ? |
|
|
| Shahar |
| לא ממש..... מי יבוא לשם חחחחח |
|
|
| Rising |
מייייייייייייי יבוא לשם... :stongue:
omri h
פחחח עלק אגדי.... בסך הכל ראש יחצנים שהתחיל לתקלט שם שאין לו מושג מעצמו במוזיקה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
רק דבר אחד מעצבן אותי וזה הסיגריות מזה לחלק סיגריות אני שונא עשן שונא סיגריות וזה מאוד מפריע וגם מאוד לא חינוכי לחלק סיגריות פשוט גועל נפש...!!!
מקווה שזה לא יגרום לאנשים שלא מעשנים לעשן שם למה אנשים בימנו מושפעים משהו פחד...!!!
אל תחלקו שם סיגריות...!!!
ושיהיה בהצלחה...!!! |
|
|
| AnthemFreak |
| לא הבנתי אז אתה אוהב סיגריות או לא?:D |
|
|
| itamarsan |
| אמממ נישמע מעניין תתן עוד קצת פרטים.... |
|
|
| Dj Black |

:stongue: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אמממ נישמע מעניין תתן עוד קצת פרטים.... |
ידוע לי שכניסה תעלה 60ש"ח ואם אתה נרשם ברשימות זה 50ש"ח!
לפרטים וכניסה לרשימת מוזמנים: ניב - 056611952 |
|
|
| Djsamorai |
הקטע של הסיגריות זה מין פינוק לקהל ...
למי שמעשן והוא ניתקע בלי ופיתאום מחלקים .. זה כיף מגניב ..
ואפשר להגיד "מציל", רעיון חביב :) |
|
|
|
|