|
Busreis Gatecrasher
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Op zaterdag 29 September wordt er een busreis georganiseerd naar GATECRASHER in Engeland.
DJ Tiesto draait die nacht een 4 UUR SET! Ook Scott Bond zal die avond draaien.
Wil je mee of meer informatie hierover, mail dan naar [email protected] |
|
|
| Partyhardy! |
Wow! dat lijkt me vet! :D :D :D
Weet je wat dat ongeveer gaat kosten? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen... |
Zo, dat is balen man dat je in San Fransisco zit;) , vakantie???? |
|
|
| Miss Proximus |
| Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk :cool: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk :cool: |
Geen busreis naar Cream voorlopig... Het is verder weg dan Gatecrasher en we zijn al een keer eerder met de bus naar Gatecrasher geweest, dus is het makkelijker te regelen allemaal.
In het voorjaar van 2002 staat er weer een busreis geopland.... waarnaartoe dat houden we nog ff geheim... :p
S&S |
|
|
| Blik |
| en hoe duur is dat dan......??? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Zo, dat is balen man dat je in San Fransisco zit;) , vakantie???? |
Snoepreisje!! Lekker met m'n pa mee (...hij 2 weken werken, ik lekker vakantie!!) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Blik
en hoe duur is dat dan......??? |
Als je ons ff mailt op [email protected] dan sturen we je de mail met (voorlopige) info. |
|
|
| TranceFool |
| Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk.;) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk.;) |
Uhm over geld doen sommige namelijk best wel geheimzinnig of moeilijk.Als het bv gaat over hoeveel je in een maand verdiend etc...ja ik ben er gewoon heel makkelijk in en iedereen mag dat lekker van me weten :D:D:D |
|
|
|
|