return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Mooiste emotioneel & of triest trance lied? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Z
kmoet deze wel ff vermelden:
Boss@nova - Stone Cold

en ja dat liedje die ze hier in een thread hebben vermeld:
Maharishi - Steel Breeze :eyespop:
Meltos
quote:
Originally posted by Miss Z
kmoet deze wel ff vermelden:
Boss@nova - Stone Cold



Volledig met je eens... :D
djcresto
Boss@nova grat vergeten

you left me stone cold gvd!!! :whip: :whip: :whip: :sadgreen: :sadgreen: :confused: :confused:
CygnusX
Rustig rustig cresto, het komt wel goed ;)

Voor mij :
- Yahel - Open your mind (Magikal Remake)
- Cosmicman - I Love You

Hebben beiden een grote emotionele impact op mij
basd
De enige die ik zo kan noemen is Delerium - Silence (Tiesto remix)

Doet me terugdenken aan TiC (dat moment gaf zelfs deze technofan DIK kippenvel :) )

Verder doet trance me gewoon niet zoveel meer.. Pooley bedankt voor Active Sight, maar ik vind het niet echt een goed nummer ofzo..
TatanaGirl
voor mij toch wel,
dj Tatana-Words
Cern-the message(nothern remix)en The mystery-devotion

Groetjes

TAtanaGirl
Eagle`
T.E. 2000 set van Tiësto is nog steeds één brok emotie voor mij, met tunes als Kay Cee - Millenium Stringz, The Quest - C Sharp,Spoiled & Zigo - More & More (Unvocal Mix),Mario Lopez - The Sound of Nature (Plug n Play Remix), DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)

Obli kan dit wel beamen I guess, neway als deze set je als tranceliefhebber geen kippevel of koude rillingen bezorgd, ben je echt GESTOORD imo ;)


Armin van Buuren ft Ray wilson - yet another day (rising star mix) wat een trieste lyrics
Lustral - broken
Armin van Buuren ft Justine Suissa - Burned with Desire (Rising star mix)
Firewall - sincere & Laura Turner - Soul Deep (Signum dub) (beide geven me een ongelofelijk euforisch gevoel en bezorgen me steeds een lach op men gezicht :) )

Die Delerium - Truly (Signum Mix) (vocals snijden op een of andere manier door merg en been)

Aria - Dido (Armin van Buuren Universal Religion Remix)
Die kerksound of hoe je het ook wilt noemen is gewoon :crazy:

andere lekker
Decoy & Roy - Innerlife (Nord vs Bonka Mix)
Tiësto - Sparkles
Tiësto - Close To You (Magik Muzik Mix)
Tiësto - Magik Journey
Flutlicht - Icarus (Original Deadalus Mix) (vocals :eyespop: )
Hemstock & Jennings - Arctic
Hemstock & Jennings - East And Central
M.U.T.E. - Missed Beat (Hiver & Hammer Instrumental)
Eon - Pocket damage
en Airwave en Awaikening van rank 1
Miss Z
quote:
Originally posted by Eagle`
Eon - Pocket damage


:conf: hoe kan ik die nu vergeten...

ahja deze ook nog...
dutchforce - deadline
noemi - in my dreams
noemi - you :(
Buoyant
Mijn toppers(= tranen,kippenvel):

Ace's Delight - Mental Theme [Ultra Trance Mix] :crazy:
Airwave vs. Rising Star - Sunspot [DCML Mix]
Masters & Nickson - Out There 5th Dimension [Vocal Mix]
Plastic Boy - Live Another Life
Questia - Crystal Clouds [Original Mix]
rank 1 - airwave
Solar Stone - Seven Cities [Solar Stone's Atlantis Mix]
Ultra - Free [Airscape Remix - Live]
Underworld - Born Slippy


echt heeeeeeele mooi gevoelens krijg ik hier bij
Pumaz
quote:
Originally posted by Mister_Michel
ik heb een lief da overtuigd moe worden naar de goeie kant (Pumaz zit met hetzelfde probleem dacht ik:))


Inderdaad :D

Anyway:


Delerium-Silence (Tiesto in search of sunrise remix)
Ik zat naar die Magik CD te luisteren (weet nu ni ff van buiten welk nummer) die live opgenomen is, en hier hoor je het publiek zot worden op de achtergrond, ik kreeg een grote rilling over mijn heel lichaam

Rank 1 - Such is life
I'm freeeeeeeeee...

Signum - Push through
Ik heb gewoon iets hiermee, ok?

Laura Turner - Souldeep (Signum vocal club mix)
Met zo'n vocal snap ik totaal ni waarom iedereen over de dub zot doet

Airwave - When things go wrong
Ik heb mijn lief dit leren spelen op mijne synth :D

Sun Decade - I'm alone
Die vocal is om depri van te worden

Vera Cocha - Carte blanche
Voel het effect van al uw haar die recht staat

Cass & Slide - Perception
Mijn nr 1 aller tijen, zonder twijfel

Fire & Ice - Lost emotions
Ik heb hiervan de basisakkoorden genomen, en op mijn piano hoge noten aan toegevoegd en het gespeeld op mijn examen...

Delerium - Truly (Signum vocal)
Een van de betere tracks van het moment imo

Gouryella - Walhalla (Armin's Rising Star remix)
Ja man... :eyes:

arj1o1
fallen sarah mclahlan
5t dimension.
FredNova
2003 : Armin van buuren ft Ray wilson - Yet another day
all time : MIRO - PURPLE MOON !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement