return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
En liten undersökning (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
har hört talas om honom, men vet inte vad han lirar så vet inte om jag skulle gå.. men enligt kommentarerna så verkar han ju bra... får ta o försöka fixa nått sett med honom innan jag bestämmer mig
netroM
vel.. alt er bedre enn musikken vi har her i Drøbak.... vi har noe som heter Back to School Party her.... et slags uteparty... i år ble det bare spilt RnB/rap/hiphop... også litt trance.... hadde Jon O'Bir vært der i stedenfor DJ HP, hadde han nok ikke blitt så veldig mye likt, ettersom alle i Drøbak liker for det meste førsteklasses ostepop-trance :stongue:

men noe ostepop-trance er jo morsomt og bra :D tar av helt til Spritney Bears - The Bompi Song <----:nervous:
på den er det i tillegg svenske vokaler så, bare *last* den ned :) (men husk å enten kjøpe singlen eller slette sangen innen 24 timer ::rolleyes: )
mjz
valde självklart alternativ 4, har inte sett pojken live än... men nyckelordet är nära, jag skulle inte komma om o'bir spelade i sundsvall (vad han nu skulle göra där vet jag inte)... :)
Vizay
klart man vet vem det e....grymt duktig kille som förtjänar all cred han kan få :)

om han kommer till sverige ere skit samma vart han lirar, jag kommer LÄTT :D

vet att han knallar runt här på TA också för dom som bryr sig :p
zamson
jag skulle lätt komma.. Jon'o hänger ju på TA :D
mindshooter
Tack för alla snabba svar! :) Utmärkt... lär dyka upp fler såna här, er chans att påverka :)
SWE_TRANCE
Alt.4!
Skulle lätt gå på fest om han lirar :)
Hörde honom när han lirade en utav dom första gångerna på TranceAirwaves.com.
Om inte jag har helt fel så är/var han väl resident på Godskitchen??!
Glorie
quote:
Originally posted by mjz
jag skulle inte komma om o'bir spelade i sundsvall (vad han nu skulle göra där vet jag inte)... :)


:stongue: :stongue: haha, varför just sundsvall? :D jaja..

mindshooter.. jadu..va snällt. jobbit att fråga om sånt där. kan va rätt känsligt =/ tack :)
Kongo_kim
Jon o Bir äger. Otroligt begåvad DJ
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Om inte jag har helt fel så är/var han väl resident på Godskitchen??!


stämmer :)




mind, varför ställde du frågan? är det för att du har nåt på g, eller kan påverka någon som har nåt på g? nu blev man ju lite nyfiken :)


men som någon sade, nyckelordet är "nära", jag hade aldrig åkt till sthlm för att se honom

cviper
quote:
Originally posted by reveal
men som någon sade, nyckelordet är "nära", jag hade aldrig åkt till sthlm för att se honom


Samma sak här, har hört nåt set av honom och det verkade bra :) Men Stockholm är lite väl långt borta.. (eller, nja, sundsvall som nån nämnde... vet inte ens vart det ligger :conf: )
mindshooter
Givetvis är mitt mål inte att ta reda på hur många av ER som skulle komma, utan att generelt se hur många som kommer på en Jon o bir spelning! därav kvittar det vart ni bor och vart han spelar, för jag kommer iallafall tänka generelt sett. hur mycket folk lockar Jon o bir? Vet folk vem han är? Nu har jag fått bevisat att majoriteten o lite till vill ha honom....sen får vi se vad det kan leda till, kommer nog flera liknande polls i framtiden :)

Hoppas det duger som svar reveal!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement