|
En liten undersökning (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| har hört talas om honom, men vet inte vad han lirar så vet inte om jag skulle gå.. men enligt kommentarerna så verkar han ju bra... får ta o försöka fixa nått sett med honom innan jag bestämmer mig |
|
|
| netroM |
vel.. alt er bedre enn musikken vi har her i Drøbak.... vi har noe som heter Back to School Party her.... et slags uteparty... i år ble det bare spilt RnB/rap/hiphop... også litt trance.... hadde Jon O'Bir vært der i stedenfor DJ HP, hadde han nok ikke blitt så veldig mye likt, ettersom alle i Drøbak liker for det meste førsteklasses ostepop-trance :stongue:
men noe ostepop-trance er jo morsomt og bra :D tar av helt til Spritney Bears - The Bompi Song <----:nervous:
på den er det i tillegg svenske vokaler så, bare *last* den ned :) (men husk å enten kjøpe singlen eller slette sangen innen 24 timer ::rolleyes: ) |
|
|
| mjz |
| valde självklart alternativ 4, har inte sett pojken live än... men nyckelordet är nära, jag skulle inte komma om o'bir spelade i sundsvall (vad han nu skulle göra där vet jag inte)... :) |
|
|
| Vizay |
klart man vet vem det e....grymt duktig kille som förtjänar all cred han kan få :)
om han kommer till sverige ere skit samma vart han lirar, jag kommer LÄTT :D
vet att han knallar runt här på TA också för dom som bryr sig :p |
|
|
| zamson |
| jag skulle lätt komma.. Jon'o hänger ju på TA :D |
|
|
| mindshooter |
| Tack för alla snabba svar! :) Utmärkt... lär dyka upp fler såna här, er chans att påverka :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Alt.4!
Skulle lätt gå på fest om han lirar :)
Hörde honom när han lirade en utav dom första gångerna på TranceAirwaves.com.
Om inte jag har helt fel så är/var han väl resident på Godskitchen??! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mjz
jag skulle inte komma om o'bir spelade i sundsvall (vad han nu skulle göra där vet jag inte)... :) |
:stongue: :stongue: haha, varför just sundsvall? :D jaja..
mindshooter.. jadu..va snällt. jobbit att fråga om sånt där. kan va rätt känsligt =/ tack :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Jon o Bir äger. Otroligt begåvad DJ |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Om inte jag har helt fel så är/var han väl resident på Godskitchen??! |
stämmer :)
mind, varför ställde du frågan? är det för att du har nåt på g, eller kan påverka någon som har nåt på g? nu blev man ju lite nyfiken :)
men som någon sade, nyckelordet är "nära", jag hade aldrig åkt till sthlm för att se honom |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by reveal
men som någon sade, nyckelordet är "nära", jag hade aldrig åkt till sthlm för att se honom |
Samma sak här, har hört nåt set av honom och det verkade bra :) Men Stockholm är lite väl långt borta.. (eller, nja, sundsvall som nån nämnde... vet inte ens vart det ligger :conf: ) |
|
|
| mindshooter |
Givetvis är mitt mål inte att ta reda på hur många av ER som skulle komma, utan att generelt se hur många som kommer på en Jon o bir spelning! därav kvittar det vart ni bor och vart han spelar, för jag kommer iallafall tänka generelt sett. hur mycket folk lockar Jon o bir? Vet folk vem han är? Nu har jag fått bevisat att majoriteten o lite till vill ha honom....sen får vi se vad det kan leda till, kommer nog flera liknande polls i framtiden :)
Hoppas det duger som svar reveal! |
|
|
|
|