|
דיגי צהלי:)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
חחח גם אני קראתי את זה היום..
נראה לי סתם בולשיט!
הכי מצחיק שמישהו שוקיסט יבוא לקצין מיון ויגיד לו: "אני רוצה להיות דיג'יי"!:stongue: |
|
|
| itamarsan |
| סוף כול סוף מי שירצה לעשות קריירה צבאית יהיה כדאי לו....:D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| nFaivel |
חחחחחחחחח וואלה!
איזה אדיוט אני!
טעות נתתי לינק אחר סתכלו בלינק שהוא נתן:crazy: |
|
|
| coby |
חח בן זונה
אני נרשם ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
ראסמי שטות...
יש כבר דבר כזה בצבא...
רק שקראו לזה בשמות שונים ומשונים...
אני זוכר בפורים האחרון בא ליחידה שלנו איזה אחד מאוגדה 98 די גיי נתן קצת בראש...
השינוי נראה לי היחיד זה אולי שיהיה קורס (למרות שזה נשמע לי מופרך) דרך הצבא וכמובן שזה יהיה התפקיד היחיד ולא כמו היום שזה מן תפקיד משני בנוסף לתפקיד היום יומי......אבל.. משמעוניין רצוי מאוד לברר... אני בכל מקרה עד שזה יתחיל יהיה אזרח.....מהצד השני של הצבא:)
דרך אגב המפקד היוצא של האוגדה הזאת ת"אל טל רוסו הוא בליין ידוע והוא אחד מהשותפים בבעלות על אחד המועדונים בתל אביב...
לא זוכר אם טי אל וי או דום...
יש מצב הוא יזם את הדבר הזה מההתחלה... |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחח יש לי זמן עד השירות
אבל אני ישמור את זה בכל מקרה :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי שטות...
יש כבר דבר כזה בצבא...
רק שקראו לזה בשמות שונים ומשונים...
אני זוכר בפורים האחרון בא ליחידה שלנו איזה אחד מאוגדה 98 די גיי נתן קצת בראש...
השינוי נראה לי היחיד זה אולי שיהיה קורס (למרות שזה נשמע לי מופרך) דרך הצבא וכמובן שזה יהיה התפקיד היחיד ולא כמו היום שזה מן תפקיד משני בנוסף לתפקיד היום יומי......אבל.. משמעוניין רצוי מאוד לברר... אני בכל מקרה עד שזה יתחיל יהיה אזרח.....מהצד השני של הצבא:)
דרך אגב המפקד היוצא של האוגדה הזאת ת"אל טל רוסו הוא בליין ידוע והוא אחד מהשותפים בבעלות על אחד המועדונים בתל אביב...
לא זוכר אם טי אל וי או דום...
יש מצב הוא יזם את הדבר הזה מההתחלה... |
חחחח וואלה לא הכרתי את המפקד אוגדה הקודם שהיה..
אבל לא נראה לי שהיה לו באמת זמן להתעסק עם ניהול מועדון וכל זה. :D
איזה קטע שכחתי לגמרי שאתה מחטיבה 35..
אני מכיר את האפסנאי שם, קוראים לו ירדן..
והבוחן תחמושת שם תומר.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחחח וואלה לא הכרתי את המפקד אוגדה הקודם שהיה..
אבל לא נראה לי שהיה לו באמת זמן להתעסק עם ניהול מועדון וכל זה. :D
איזה קטע שכחתי לגמרי שאתה מחטיבה 35..
אני מכיר את האפסנאי שם, קוראים לו ירדן..
והבוחן תחמושת שם תומר.. |
סמוך עליו...
קצינים בכירים בצהל יודעים איך להפוך כל יממה לבעלת 36 שעות :):gsmile: |
|
|
|
|