|
עזרה
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
הורדתי שתי סרטים עכשיו
Trance.Energy.2003.DVDRip.XviD.avi
I.Love.Techno.2003.Outdoor.Event.DVDRip-ACF.avi
לשתיהם אין סאונד:(
מישו יכול להסביר לי למה זה ואיך אני מסדר את זה?:conf: |
|
|
| KrazyDJs |
ת'צריך מקודד
AC3
אני חושב..
google it..... |
|
|
| nFaivel |
| כן כן זה הקודק החסר עכשיו שומעים תודה בחורה טוב!:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תתקין
nimo pack
ולא תיתקל יותר בבעיות כאלו בחיים |
|
|
| KrazyDJs |
בכיף נדב
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תתקין
nimo pack
ולא תיתקל יותר בבעיות כאלו בחיים |
נימו מלא בחרא...
אתה צריך לדעת איך לעשות לפאק הזה אופטימזציה טובה
שזה לא יתקין לך שטויות על המחשב..
לדעתי אל תתקין מלא מקודדים..
אם תצטרך מקודד כלשהו, פשוט תריץ חיפוש בגוגל ותוריד... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נימו מלא בחרא...
אתה צריך לדעת איך לעשות לפאק הזה אופטימזציה טובה
שזה לא יתקין לך שטויות על המחשב..
לדעתי אל תתקין מלא מקודדים..
אם תצטרך מקודד כלשהו, פשוט תריץ חיפוש בגוגל ותוריד... |
זה מתקין לי משהו חוץ מקודקים?? |
|
|
| ADiSH |
נימו זה בסדר גמור
פשוט שאתה מתקין אל תתקין את הכל |
|
|
| KrazyDJs |
התקנתי את זה פעם אחת, וזה דפק לי תמחשב..
אם אתה רוצה תתקין..
לא'דע אם יש בזה כל מיני תוכנות ריגול מזדיינות..
אני עדיין ממליץ לך להתקין כל מקוד שתצטרך בנפרד..
ככה גם תהיה לך שליטה אם תרצה להסיר משהו
ולא תצטרך להסיר את כל החבילה... |
|
|
| ADiSH |
אתה בטח התקנת את הכל..
יש שם הרבה קודקים שאתה לא צריך.. |
|
|
| Dj Black |
מה עם
divx?
אני הורדתי את זה וזה סידר לי הכל
:confused: |
|
|
| DjChook |
divx
לא מתקין את ה
AC3 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אתה בטח התקנת את הכל..
יש שם הרבה קודקים שאתה לא צריך.. |
כנראה, זה היה בתקופה שבקושי ידעתי מה זה אינטרנט :) |
|
|
|
|