return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה
View this Thread in Original format
nFaivel
הורדתי שתי סרטים עכשיו
Trance.Energy.2003.DVDRip.XviD.avi
I.Love.Techno.2003.Outdoor.Event.DVDRip-ACF.avi
לשתיהם אין סאונד:(
מישו יכול להסביר לי למה זה ואיך אני מסדר את זה?:conf:
KrazyDJs
ת'צריך מקודד
AC3
אני חושב..

google it.....
nFaivel
כן כן זה הקודק החסר עכשיו שומעים תודה בחורה טוב!:D
HyPeRSoNiC
תתקין
nimo pack
ולא תיתקל יותר בבעיות כאלו בחיים
KrazyDJs
בכיף נדב

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
תתקין
nimo pack
ולא תיתקל יותר בבעיות כאלו בחיים


נימו מלא בחרא...
אתה צריך לדעת איך לעשות לפאק הזה אופטימזציה טובה
שזה לא יתקין לך שטויות על המחשב..

לדעתי אל תתקין מלא מקודדים..
אם תצטרך מקודד כלשהו, פשוט תריץ חיפוש בגוגל ותוריד...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נימו מלא בחרא...
אתה צריך לדעת איך לעשות לפאק הזה אופטימזציה טובה
שזה לא יתקין לך שטויות על המחשב..

לדעתי אל תתקין מלא מקודדים..
אם תצטרך מקודד כלשהו, פשוט תריץ חיפוש בגוגל ותוריד...


זה מתקין לי משהו חוץ מקודקים??
ADiSH
נימו זה בסדר גמור
פשוט שאתה מתקין אל תתקין את הכל
KrazyDJs
התקנתי את זה פעם אחת, וזה דפק לי תמחשב..
אם אתה רוצה תתקין..
לא'דע אם יש בזה כל מיני תוכנות ריגול מזדיינות..


אני עדיין ממליץ לך להתקין כל מקוד שתצטרך בנפרד..
ככה גם תהיה לך שליטה אם תרצה להסיר משהו
ולא תצטרך להסיר את כל החבילה...
ADiSH
אתה בטח התקנת את הכל..
יש שם הרבה קודקים שאתה לא צריך..
Dj Black
מה עם
divx?
אני הורדתי את זה וזה סידר לי הכל
:confused:

DjChook
divx
לא מתקין את ה
AC3
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ADiSH
אתה בטח התקנת את הכל..
יש שם הרבה קודקים שאתה לא צריך..


כנראה, זה היה בתקופה שבקושי ידעתי מה זה אינטרנט :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement