|
trancEaddict T-Paidat
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
| Kuinka moni olisi valmis tilaamaan kyseisen t-paidan? Ite olisin ainakin valmis, kuten varmaan hbrd ehkä grimikin. Jos tuo mallisto nyt päivittyisi ja muitakin tilaajia löytyisi niin voisi pistää ison tilauksen menemään ja säästää näin rahdeissa ym. kuluissa. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Jaa, oishan se ihan kiva tietysti. |
|
|
| thomas |
| kyllähän se kiva olisi.. paljonkohan moiset tulee maksamaan ? |
|
|
| GrimReaper |
| Kyllähän tuo hyvältä kuulostaa!! Minullakin kun on taas aikaa hengailla täällä TA:ssakin, on palattu takaisin tänne koti-Suomen pimeyteen Brasilian lämmöstä. :rolleyes: |
|
|
| toaster |
Joo eiköhän sitä mukana olla, riippuen nyt tietenki vielä vähän paidasta ja hinnasta.
Hyvä paita + Hyvä painatus + Hyvä Hinta = Mukana :toothless: |
|
|
| QPS |
| Juu, kyl tuo paita minuakin kiinnostaisi. |
|
|
| scr |
| Jep.. valmiina tilaamaan. :) |
|
|
| skip |
| mä voisin kyllä tilata tuolta tollaset TA stringit tyttöystävälle, vois olla ihan kivat!:D |
|
|
| Calon |
| kiinnostaa, mutta haluan ensin tietää hinnan jne. :) |
|
|
| digitalbeat666 |
| mun tarjous ois ainaki 15 Euroa enintään ;) |
|
|
|
|