|
Oceanlab Remix Competition Opened
|
View this Thread in Original format
| skelz |
יאללה.. כל יוצרי iLTa
בטאו את עצמכם בחופשיות!
לפרטים הקליקו כאן :)
בינדו..
אני מצפה ממך לרימיקס!! |
|
|
| Origin |
I'm Definitely In
:) |
|
|
| Rising |
| כוס עמק אין תתוים של המלודיה |
|
|
| DJ_Yuval |
:eek:
אני מקווה שזה ל
satellite
:P |
|
|
| skelz |
כן..
זה ל Satelite
ואורן גם אותי ביאסו עם התווים
אבל לא נורא..
בקטנה..
:) |
|
|
| KrazyDJs |
חברה מעולים מהפורום כאן עושים..
כאילו מה
amateur
Haak, MK-5
ועוד כמה...אמורה להיות תחרות גדולה...
בהצלחה לכולם... |
|
|
| ADiSH |
| למה אני לא מצליח להרשם לפורום?? |
|
|
|
|