return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Push & Airwave Albums: Tracklist
View this Thread in Original format
tor8024
Airwave - I Want To Believe

CD 1

- I Want To Believe (Remix)
- Musings Of A Lifetime
- Save Me
- Another Dimension
- Devotion
- Above The Sky (Remix)
- Alone In The Dark
- Innerspace
- Ladyblue (Original)
- When Things Go Wrong... (Original)
- Sunspot (Original)
- TrustNo1

CD 2

- God Surrounds Us
- Space Divas
- I Want To Believe (Original)
- Lightspeed
- Boredom
- Run (Dub Mix)
- Escape From Nowhere
- Seattle Calling (ft. The Pedestrian)
- Venus Of My Dreams
- The Division Bell
- Last Flight To Gaia

Releasedate: 8 maart


Push - Electric Eclips

- R.E.S.P.E.C.T.
- Imagine
- Trance-Parent
- Electric Eclips
- Blue Midnight
- Journey Of Life
- Universal Nation 2003
- Tranceformation (vs Globe)
- Strange World (Tranquilo's Chill Out Mix)
- United We Stand

Releasedate: 22 maart


Ziet er veelbelovend uit!
Het is wel nog een eind wachten, maar je kunt al vanaf nu je exemplaar bestellen via de
Bonzaï webstore en ik moet zeggen, de prijzen vallen erg goed mee!

Kopen dus die handel.. :eyespop:
[BE]FusioN`--
Bah cd ^^
Miss Z
:eyespop: kheb het er vandaag nog over gehad met fuske... M.I.K.E. rulezzzz!!! kmoet die cd's dus zeker hebben he :D mahja nog zoooo lang wachten... :(

M.I.K.E.-addict to the bone
eieregooie
Lekker hoor... beter komen er ook vinyl samplers met de tracks die ik nog nie heb :D
tor8024
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Bah cd ^^


de niet-dj's onder ons kunnen niets beters wensen..
cyberia
maart'04 wordt al een maand om naar uit te kijken:tongue3
da de winter ma snel vooruit gaat
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by tor8024
de niet-dj's onder ons kunnen niets beters wensen..


Da's een feit. Als ik zo geen pc nerd zou zijn zou ik cd trouwens ook wel leuk vinden, maarehm, ik download die albums wel, als de platen goed zijn komen ze toch in mijn bak terecht.
Dark Apostle
Kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen, kmoet die emmen,....................
KMOET DIE EMMEN!!!!!!!!!!!!!


BTW hoe kunde betalen bij Bonzaï? Overschrijving, Rembours...
tor8024
paypal en acceptgiro

één ding begrijp ik wel niet.. wat is het nut om nu al te betalen als de albums pas over 4 maanden uitkomen?
pooley
Dacht da bonzai belgisch was :/
paypal = gay
+ giro = ollands :/

ah well
kzalt wel kopen als het in de winkels ligt
of downen gelijk elke andere normale mens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement