|
Als je vader Bill Gates was?
|
View this Thread in Original format
| Massive84 |
hahah wat zou je kopen dan :)??
ik zou een paintball park voor me zelf kopen, en een kart baan, met een lasergame zone :)
jij? |
|
|
| eieregooie |
Als je vader Bill Gates was?
Dan was ik een uitzonderlijk lelijk en verwend nest!
Wat is er nu zo anders vraag je je dan af... |
|
|
| arj1o1 |
hoe ziet zijn vrouwe er eigenlijk uit?
overigens had i dan wel een dik autopark |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by arj1o1
overigens had i dan wel een dik autopark |
Maar niet oud genoeg om er in te mogen rijden :haha:
(sorry dat kon ik niet laten :) )
Verder vind ik dit een KUTthread. |
|
|
| Donna |
Vreselijke onzin thread!
Als ome bill je pa is word je vreselijk gepest op school en word je daar zo ziek in je kop van dat je op je 12e zelfmoord pleegt dmv jezelf te electrocuteren door met je elite pc in je rijkeluiszoontjes bubbelbad neer te strijken. |
|
|
| SnuggLe |
Kan je net zo goed een thread doe "Als je een lul had van 3 meter?"
...dan was het moeilijk lopen!
...dan verandert er niet zoveel vergeleken met nu!
etc
Kansloos dus Markie! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
markie? |
Massive = toch Markie?
Of haal ik nu 2 massives door elkaar??:S |
|
|
| Chicane |
Als me vader Bill Gates was had ik geen ene cent van hem gehad omdat die mooie mongool al zijn geld weggeeft aan goede doelen, dan kan ik mooi fluiten naar me geld dus :p
Maar verder zou ik dan van me zakgeld een mooie Lotus kopen, nieuwe Technics CD spelers, een berg vinyl en de rest spaar ik op zodat wanneer ik me zakgeld kom halen de bank direct failliet is omdat het zoveel is dat ze niet kunnen uitbetalen en dan ben ik ook nog eens bankeigenaar :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basd
Maar niet oud genoeg om er in te mogen rijden :haha:
(sorry dat kon ik niet laten :) )
Verder vind ik dit een KUTthread. |
nee hoor want dan woonde ik in amerika en dan mag je op je 16e al rijden:haha: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
Ik zou nooit geld uit willen geven
dat verdient is over de rug
van onschuldige computergebruikers
die elke week weer ruzie hebben met hun pc
omdat ome bill te lui is
om fatsoenlijke producten op de markt te zetten
:o |
|
|
|
|