return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Behalve Trance (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
*teehee*

Eagle is stiekem fan van de backstreet boys :stongue:


optiefen knul :p


en zo van die marco borsato of guus meeuwis stuff, of hoe je het ook schrijft, gaat er ook wel in, hangt af van de stemming.

Zelfs clouseau ;)
Dark Apostle
Ik luister buiten trance nog naar:

Metal: Black, Heavy, Industrial en Gothic
Electro
Industrial
Techno
Hardstyle
Goa
Ambient
Gothic
Ethreal
Celtic
Klassieke Muziek
Darkcore
Noise
Power Electro
Meltos
Buiten Trance zit er, hmm ff denke...

Evanescense:
Zitten enorme lekkere rustige nummers tussen, kan'k wel ff mee wegdromen (zeker "My Immortal",...)

U2:
Tja, is ne keer iets anders hé, diene TRANCEboog kan nie altijd gespanne staan... It's a beautiful DAY!!!!

Ma ja voor't meest van den tijd, dus TRANCE & Progressive :D
eieregooie
Eh ja, vanalles eigenlijk... Alleen klassiek ben ik niet zo weg van... Verder kan ik alles wel hebben :)

Ben ook helemaal weg van Kane trouwens :)
Meltos
quote:
Originally posted by eieregooie
Eh ja, vanalles eigenlijk... Alleen klassiek ben ik niet zo weg van... Verder kan ik alles wel hebben :)

Ben ook helemaal weg van Kane trouwens :)


He he, Rain Down On Me...:D
Give it up for Mr. Tiësto!!!!
eieregooie
Hehe... Nou, dat is het leuke eigenlijk...

In '98 heb ik Tiësto & Kane leren kennen... En ik vond beide echt super! Beide nog vrij onbekend ook. Totaal verschillende muziek natuurlijk, maar wel ongeveer even goed :) Was toen (2000 geloof ik) nog leuk in Den Haag :) Kane op het Spuiplein met Koninginnenach, en Tiësto op Parkpop... Dat kan nu beide nie meer, te populair geworden... :(

Toen ik ooit op een Live concert van Kane het nummer Rain Down On Me hoorde voordat het een titel had zelfs (lyrics waren ook nog anders toen) dacht ik nog "hier zou je een goeie trance plaat van kunnen maken" Dus zoals je begrijpt was ik heel aangenaam verrast dat ze nu 5 jaar later opeens iets samen doen... En nog juist dat liedje ook! Nou is het resultaat niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar dat terzijde...

Ik vond het echt geweldig om ze dit jaar tot 2 keer toe samen op het podium te zien! Op Tiesto In Concert natuurlijk, en een maandje later Kane in de ArenA, met een aftershow van Tiësto dus... Super!



(en dinand is een betere mc dan de gemiddelde :p)
basd
quote:
Originally posted by Miss Z
Kevin Little - Turn me on (maakt me dus altijd zoooo goedgezind he :haha: ;))

Dat is toch die vent die klinkt alsof ie een tijdje met zijn ballen in een bankschroef heeft gezeten?

Wat een verschrikkelijk nummer!



(maar goed, da's mijn mening)
arj1o1
dat nummer was in 1998 al een hit in jamaica en nu pas hier :p
wat lopen we altijd toch achter...
Pumaz
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal
Tribal

Voor diegenen die het nog niet wisten, ik ben zot op percussie (hoor je ook in mijn tracks) en ik heb stapels tribal-muziek van afrika en zuid-amerika...

Voor de rest varieert het in mijn cd-en platencollectie van techno tot funky & tribal house (echt veel de laatste tijd), massa's progressive, chill, uk rock (radiohead, coldplay...) en alle klassiekers uit de electronische muziek (Kraftwerk, Jean-Michel Jarre, Yazoo, Gary Numan...)
Gladius
de 'vrouwelijke' stem kan mij wel bekoren. zoals daar zijn jewel, lene marlin, heather nova, the corrs, michelle branch, aimee mann, patty griffin, roxette, sarah mclachlan, k's choice, cranberries.

hmm en zoveeeeel meer
hm bij mij is het opt moment 50-50 denk ik

btw, vindt iemand de dire straits goed? golden oldies!

djcresto
af en toe kan ik wel wat r&b smaken, maar zal dat zelden of nooit zelf opzetten.
Kan in tegenstelling tot vroeger wel veer meer muziek apprecieren.
pooley
Evanescence
U2 (ofcourse)
franse hiphop/rap (iam, cnn, rab posse, cutkilla, Fonky Family, etc etc)

Ook techno ofcourse (verloochen u roots ni !)
En house / progressive

Die laatste twee het meeste, ook lekker om op uit te gaan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement