return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
een berichtje uit frankrijk van Dj Alpha
View this Thread in Original format
Dj Alpha
heeeyyyyy mensen,

hier een berichtje van alpha die de hele dag met zn ballen op t strand ligt hehehe:)

ik hou t verder kort maar ik hoop dat jullie daar een beetje mooi weer is....

deze week horen jullie nog wel van mij..

LaTerZz
Bellie
nou hier is het echt tering weer man :(
behalve zondag en vandaag viel het wel mee.helemaal nadat ik pas uit kreta ben gekomen is het hier een ramp.zo te horen heb jij wel lekker weer.BETUUR!!
have phun ;)

GREETZ!!
Blik
mooi weer wordt het wel deze week, graadje of 25 met het zonnetje erbij, daar kan ik best mee leven.........:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik
mooi weer wordt het wel deze week, graadje of 25 met het zonnetje erbij, daar kan ik best mee leven.........:D


dat weer is het nu ook in Spanje lol.. (benidorm).. lol.. als ik kom (t zonnetje in huis) wordt t meteen 30 graden.. ff lkkr bruinen... neuken.. drinken.. feesten.. en dan ben ik rijp voor een relatie :)
DJ_Siesta
ik ga morgen op vakantie! yiehah,
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk


dat weer is het nu ook in Spanje lol.. (benidorm).. lol.. als ik kom (t zonnetje in huis) wordt t meteen 30 graden.. ff lkkr bruinen... neuken.. drinken.. feesten.. en dan ben ik rijp voor een relatie :)


elke x als ik die vakantieposts van jou lees ben ik geneigd hals-over-kop uit t raam te springen....damn....ik wil ook nog ff weg....na jah, ik ga lekker naar londen als jullie allemaal druk aan t werk zijn, of druk zitten te studeren :p nehneh

ennu..alpha......veel plezier! n ga je zonuren nou niet verspelen in een internetcafe :D
DJ_Siesta
hee miss, jij was tog naar loveparade gweest? ik heb de livesets van pvd en blank * jones


staan op http://tptp.cjb.net onder live sets

GreetZ GERRIT!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus


elke x als ik die vakantieposts van jou lees ben ik geneigd hals-over-kop uit t raam te springen....damn....ik wil ook nog ff weg....na jah, ik ga lekker naar londen als jullie allemaal druk aan t werk zijn, of druk zitten te studeren :p nehneh

ennu..alpha......veel plezier! n ga je zonuren nou niet verspelen in een internetcafe :D


LoL weet je dat ik meer zin heb in na me vakantie :p Heb k zo me redene voor lol.. naast die reden ook de feesten af EINDEINGLIJK.. ook ff die nerd discos in waar k dan de man ben whaaa.. we gaan naar die disco toe waar al die verknaakte fotos zijn genome haha.. dik lachen!

Wist je dat het in engeland vaak regent.. hehe :p

Niet dat ik niet graag naar Londen wil!..

Nou mzzl.. ff douchen..
Bellie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hee miss, jij was tog naar loveparade gweest? ik heb de livesets van pvd en blank * jones



hey je moet effe die link van pvd veranderen.want er staat nu
http://ftp://192.107.200.235/_vti_c...ome%20decent%20!/Paul_Van_Dyk_live_at_Love_Parade_2001-.mp3

dus die http:// moet ervoor weg.

GREETZ!!
TranceFool
Veel plezier he verder daarzo Alpha, kwou dat ik nog in Lloret zat (dreams:( :( :( )

Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Veel plezier he verder daarzo Alpha, kwou dat ik nog in Lloret zat (dreams:( :( :( )


zodat je nog een keer ziek kan worden zeker.........
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


zodat je nog een keer ziek kan worden zeker.........

Dat boeit me dan echt niks:p :p :p Als ik daarna weer een week ziek ben kan me echt niet schelen, een week Lloret is echt te kort (niet voor mn bankrekening, maar dat is een ander verhaal :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement