|
een berichtje uit frankrijk van Dj Alpha
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
heeeyyyyy mensen,
hier een berichtje van alpha die de hele dag met zn ballen op t strand ligt hehehe:)
ik hou t verder kort maar ik hoop dat jullie daar een beetje mooi weer is....
deze week horen jullie nog wel van mij..
LaTerZz |
|
|
| Bellie |
nou hier is het echt tering weer man :(
behalve zondag en vandaag viel het wel mee.helemaal nadat ik pas uit kreta ben gekomen is het hier een ramp.zo te horen heb jij wel lekker weer.BETUUR!!
have phun ;)
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| mooi weer wordt het wel deze week, graadje of 25 met het zonnetje erbij, daar kan ik best mee leven.........:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
mooi weer wordt het wel deze week, graadje of 25 met het zonnetje erbij, daar kan ik best mee leven.........:D |
dat weer is het nu ook in Spanje lol.. (benidorm).. lol.. als ik kom (t zonnetje in huis) wordt t meteen 30 graden.. ff lkkr bruinen... neuken.. drinken.. feesten.. en dan ben ik rijp voor een relatie :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik ga morgen op vakantie! yiehah, |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
dat weer is het nu ook in Spanje lol.. (benidorm).. lol.. als ik kom (t zonnetje in huis) wordt t meteen 30 graden.. ff lkkr bruinen... neuken.. drinken.. feesten.. en dan ben ik rijp voor een relatie :) |
elke x als ik die vakantieposts van jou lees ben ik geneigd hals-over-kop uit t raam te springen....damn....ik wil ook nog ff weg....na jah, ik ga lekker naar londen als jullie allemaal druk aan t werk zijn, of druk zitten te studeren :p nehneh
ennu..alpha......veel plezier! n ga je zonuren nou niet verspelen in een internetcafe :D |
|
|
| DJ_Siesta |
hee miss, jij was tog naar loveparade gweest? ik heb de livesets van pvd en blank * jones
staan op http://tptp.cjb.net onder live sets
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
elke x als ik die vakantieposts van jou lees ben ik geneigd hals-over-kop uit t raam te springen....damn....ik wil ook nog ff weg....na jah, ik ga lekker naar londen als jullie allemaal druk aan t werk zijn, of druk zitten te studeren :p nehneh
ennu..alpha......veel plezier! n ga je zonuren nou niet verspelen in een internetcafe :D |
LoL weet je dat ik meer zin heb in na me vakantie :p Heb k zo me redene voor lol.. naast die reden ook de feesten af EINDEINGLIJK.. ook ff die nerd discos in waar k dan de man ben whaaa.. we gaan naar die disco toe waar al die verknaakte fotos zijn genome haha.. dik lachen!
Wist je dat het in engeland vaak regent.. hehe :p
Niet dat ik niet graag naar Londen wil!..
Nou mzzl.. ff douchen.. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hee miss, jij was tog naar loveparade gweest? ik heb de livesets van pvd en blank * jones
|
hey je moet effe die link van pvd veranderen.want er staat nu
http://ftp://192.107.200.235/_vti_c...ome%20decent%20!/Paul_Van_Dyk_live_at_Love_Parade_2001-.mp3
dus die http:// moet ervoor weg.
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
| Veel plezier he verder daarzo Alpha, kwou dat ik nog in Lloret zat (dreams:( :( :( ) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Veel plezier he verder daarzo Alpha, kwou dat ik nog in Lloret zat (dreams:( :( :( ) |
zodat je nog een keer ziek kan worden zeker......... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
zodat je nog een keer ziek kan worden zeker......... |
Dat boeit me dan echt niks:p :p :p Als ik daarna weer een week ziek ben kan me echt niet schelen, een week Lloret is echt te kort (niet voor mn bankrekening, maar dat is een ander verhaal :) ) |
|
|
|
|