| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כן...גיאוגרפיה..
אני מבין כנראה הבצפר שלי זה גם היחיד שלומד זהירות בדרכים ? :\ |
חחח תהיה בטוח בזה
בשום חטיבה בכפר-סבא לא לומדים גיאוגרפיה בכיתה ט' זה אני בטוח...
פעם אחרונה שלמדתי גיאוגרפיה זה היה בכיתה ו' וזהירות בדרכים זה כבר ממש בעיה אצל ההנהלה אצלכם |
|
|