return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עבודות לבצפר..
View this Thread in Original format
KrazyDJs
היי אנשים...
אני לחוץ בעבודות לבצפר לצערי בזמן האחרון..
ורציתי לדעת אם למישהו עוד נשאר במחשב איזה עבודה שתיים שלוש על המחשב
מכיתה ט' :)

אני צריך עבודה בשל"ח..
על ניל"י...

ועבודה בג"ג על המים בישראל..

לא הצלחתי למצוא באינטרנט...
:\

אם מישהו יכול לעזור
אני אודה לו מאוד

tnx :D
nFaivel
תחפש בגוגל מצאתי דרך זה עבודה באנגלית על רבין:D
אתה רואה אני עוזר לך למרות שאתה לא יודע לבקש יפה:D
-CosmicFire-
חחח של"ח המורה שלי הוא מ"פ נראה לי משהו כזה אז הוא מלא זמן במילואים (חחח הוא במילואים של חודש עכשיו אז כל יום חמישי לסיים ב12 ולהתחיל בשלישי ב9ו20 זה סבבה)
אז אתה יכול להבין שאין לי עבודה על נילי

וממתי לומדים ג"ג בכיתה ט'?
גיאוגרפיה?
KrazyDJs
כן...גיאוגרפיה..
אני מבין כנראה הבצפר שלי זה גם היחיד שלומד זהירות בדרכים ? :\
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כן...גיאוגרפיה..
אני מבין כנראה הבצפר שלי זה גם היחיד שלומד זהירות בדרכים ? :\



חחח תהיה בטוח בזה
בשום חטיבה בכפר-סבא לא לומדים גיאוגרפיה בכיתה ט' זה אני בטוח...
פעם אחרונה שלמדתי גיאוגרפיה זה היה בכיתה ו' וזהירות בדרכים זה כבר ממש בעיה אצל ההנהלה אצלכם
DjChook
אני למדתי גיאוגרפיה בכיתה ט
Rising
בכיתה ח הפסקתי ללמוד ג"ג....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני למדתי גיאוגרפיה בכיתה ט


וואלה גם אני
והיה אפילו נחמד מה שעשינו שם
עד כמה שאני זוכר

עשינו איזה פרוייקט שלא היה משעמם אז בפאנן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement