return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wie vind die reclame van Delta Lloyd ook zo lauw??
View this Thread in Original format
DJ PRESTO
ik vind dat een zeer relaxte reclame.. dat die 2 stoere binke aankomen rijden in zon getunede bak.. en dan van die nerds erin.. WhaWhawHWqa

enniehow

dit nummer is ff geremixt met een soundje van M&M
tis welliswaar geen trance of wat dan oook.. tis gewoon een flauw nummer.. maar wel relaxed gemixt ... maar voor degene die em willen hebben klik op de link.

http://www.streamload.com/djswa/mod...djswa_remix.mp3
:stongue:
Fkwebeman
Die is idd wel lachuh..
franzelare
:conf:
Little Theseus
:conf: :wtf: :conf:
Jappio
:conf: :conf: :wtf: :wtf: :conf: :conf:
Optimus
*you can win, if you want*
arj1o1
vet nummer..
heeft de reclame iets te doen met deze of niet:

moogwai
quote:
Originally posted by arj1o1
vet nummer..
heeft de reclame iets te doen met deze of niet:



Yep.. het is die reclame, is wel grappig :D
Chicane
:conf::conf::conf::wtf::wtf::wtf::conf::conf::conf:
Ding Chavez
jeroen pauw, die is pas lauw

MaGiK54
Mijn leven is wederom weer eens verrijkt door een nutteloze thread op het TA-forum.
Original
Mijn bier was laats ook lauw.:disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement