|
Wie vind die reclame van Delta Lloyd ook zo lauw??
|
View this Thread in Original format
| DJ PRESTO |
ik vind dat een zeer relaxte reclame.. dat die 2 stoere binke aankomen rijden in zon getunede bak.. en dan van die nerds erin.. WhaWhawHWqa
enniehow
dit nummer is ff geremixt met een soundje van M&M
tis welliswaar geen trance of wat dan oook.. tis gewoon een flauw nummer.. maar wel relaxed gemixt ... maar voor degene die em willen hebben klik op de link.
http://www.streamload.com/djswa/mod...djswa_remix.mp3
:stongue: |
|
|
| Fkwebeman |
| Die is idd wel lachuh.. |
|
|
| Little Theseus |
| :conf: :wtf: :conf: |
|
|
| Jappio |
| :conf: :conf: :wtf: :wtf: :conf: :conf: |
|
|
| Optimus |
| *you can win, if you want* |
|
|
| arj1o1 |
vet nummer..
heeft de reclame iets te doen met deze of niet:
 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by arj1o1
vet nummer..
heeft de reclame iets te doen met deze of niet:
|
Yep.. het is die reclame, is wel grappig :D |
|
|
| Chicane |
| :conf::conf::conf::wtf::wtf::wtf::conf::conf::conf: |
|
|
| Ding Chavez |
| jeroen pauw, die is pas lauw |
|
|
| MaGiK54 |
| Mijn leven is wederom weer eens verrijkt door een nutteloze thread op het TA-forum. |
|
|
| Original |
| Mijn bier was laats ook lauw.:disbelief |
|
|
|
|