|
Radio ESC99FM
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
http://www.pocket.co.il/cgi-bin/poc...&style=FullNews
סתם אולי זה יעניין מישהו
אולי יעשו שמה תוכנית עם אניתה פללי (איך שלא כותבים :))
במקום יורם וואזנה :)
אבל בעקרון נראה לי זה בערך אותם אנשים ישארו,
אני לפחות עוד הייתי מכור לתוכנית של רוברט גיטלמן וארתור גורדון
Club99
לפני שהיה
bu
חבל אבל כי אני מאוד אוהב את אורנג
העיקר אני מקווה ישאירו את
b trance |
|
|
| AnthemFreak |
כן שמעתי על זה..
אבל זה לא קשור משתאומר
הרדיו עצמו לא הולך להשתנות
זה בסה"כ חסות שונה.. פרטנר שונה
יש אותם די ג'יים ואותם תוכניות
זה מה שאני יודע |
|
|
| KosmiK-G8 |
| אם היה לי זמן להקשיב לרדיו..... |
|
|
| coby |
מה איזה מוזר זה עכשיו
esc 99fm
זה לא אותו דבר :(
..
סתם חח מזה משנה |
|
|
| nFaivel |
חפיף תמיד ישאר רדיו תותח
לא מבין למה הוא לא זכה באמ טי וי דיגי האוורדס:D |
|
|
| KrazyDJs |
תנו לי להביןץץ
החליפו את
orange
ב
ESC [ מרשת פלאפון ]
?
אם כן זה יהיה חרא :\ |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה ביאוס אני אוהב את השם רדיו ביו
לא אסקייפ זה מבאס להגיד את זה כל פעם |
|
|
| Shahar |
| יווו זה אומר שהלוגו הכתום המגניב יעלם... |
|
|
| Sm0keMachine |
המממ זה די מבאס האמת..
בי-יו היה שם יותר קליט..
מה יגידו עכשיו בתשדירים?
"רדיו אסקייפ 99 אפ אמ מה שמתאים לכם"
נשמע על הפנים..:(
ואני מקווה שלא יחליפו את התוכניות:eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
אז ישנו לרדיו את השם
רק לא זה!!!!!!
אני יתאבד אם זה יקרה... :rolleyes: |
|
|
|
|