return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Bestaande Tiësto CD?
View this Thread in Original format
Acidophilus
Jongelui,

ik zag laatst deze CD op eBay te koop staan. Is dit een echte offciële release of een DJ promo?

Enne: 2, 4, 6, 7 en 9 zijn toch al uit?

DC

---

VOTED NO 1 DJ IN THE WORLD DJ TIESTO PRESENTS "MAGIK MUZIK" THIS CD FROM DJ TIESTO CONTAINS 10 TRACKS FORTHCOMING ON TIESTOS LABEL.THIS A MUST FOR ALL SERIOUS TIESTO FANS!

1.MOJADO FEAT MR SAM "NARANJA"

2.ANADAIN "BEAUTIFUL THINGS" (GABRIEL & JOHNSON UNPLUGGED MIX)

3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT"

4.MR SAM VS FRED BAKER PRE AS ONE "FOREVER WAITING"

5.CHOOPIE & SHMUEL "SUNRISING"

6.THE AMBUSH "ACAPULCO"

7.MARK NORMAN "STREAM"

8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX)

9.MARK NORMAN "SHINE"

10.FRED BAKER "MY THING"
ambs
kwam gratis met de afgelopen DJ MAG, geloof van november....

is wel een grappige cd, maar niet om geld aan uit te geven, het mixen enz is echt niet goed.... beter laat je iemand 'm voor je branden ;)
Partyhardy!
ik heb hem ook ja, wel aardig, kende die "Out of Orbit" nog niet maar die is niet zo goed als "Escape" :crazy: helaas! :(
azior
hij zat idd bij het dj mag :)

quote:
Originally posted by Acidophilus

3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT"
7.MARK NORMAN "STREAM"
8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX)
9.MARK NORMAN "SHINE"


hiervoor zou ik em zeker wel kopen van ebay; maar beter is natuurlijk dat je dj mag koopt...
ahp2002
deze dj mag is echt superrrrrrrrrr :eyespop: :crazy:
moogwai
Voor een gratis ceedeetje heb je niks te klagen, niet spectaculair, maar er staan ook geen matige nummers op :)
MaGiK54
Is die Djmag nog te koop ?? Ikke wille hebbe en voor die 10 pleuro heb je een leuk cd'tje en een leuk blad voor tijdens het schijten/kleien (zie voor meer benamingen de schijtthread).
arj1o1
ach ja misschien wordt ie later nog wat wwaard als collectorsitem
Remy D
Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!!


Ik heb net stad en land afgereden, maar ze waren of uitverkocht of ze verkochten geen DjMag :whip:

sndh
Misschien bij een treinstation, in zo'n AKO hebben ze geloof ik bij sommige dj mag, misschien dat die van november nog ergens achter ligt... succeS!
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb net stad en land afgereden, maar ze waren of uitverkocht of ze verkochten geen DjMag :whip:


hoorde ik ook van een klasgenoot van mij, die in Den Haag stad en land afzocht:S Ik zei dat hij naar het centrum moest tegenover Morgan, maar daar hadden ze hem blijkbaar ook niet:S Bruna, Ako ook allemaal niet:|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement