|
INNERCITY nog enkele daagjes wachten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Ik zie PvD wel op Antwerp Is Burning volgend jaar ;) |
|
|
| Meltos |
Eén van PVD, laatste mixen (01.12.03) was die op Global DJ Broadcast en die was :eyes: BOM :eyes:
Hij ligt terug ergens bovenaan bij mij, de paule...:D :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik gaat ook, maar ook meer omdat er een aantal vrienden gaan dan om het feest zelf... Maar ach, Tiësto roxxorz nog steeds :) PvD viel me de laatste keer een beetje tegen, dus die heeft iets recht te zetten? En de rest van het feest, ach... tzal wel gezellig worden :) |
|
|
| basd |
| Voor mij ook geen Innercity, er staan precies NUL DJs op de line-up die ik graag nog eens live zou zien, en waarvoor ik het geld over heb. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Spoiled little brat :whip: |
|
|
| Miss Z |
bah bah wie gaat nu naar zoiets???? ieuw trance... geef me maar RnB shadows in de grenslandhallen... BRAHIMMMMM! :haha:
/me is jaloers... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Miss Z
BRAHIMMMMM! :haha: |
that's the name i wanna hear you saaaaaaay :crazy: |
|
|
| CygnusX |
Tis sinds vandaag uitverkocht :)
42.500 kaartjes :eyespop: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tis sinds vandaag uitverkocht :)
42.500 kaartjes :eyespop: |
me has one of those in his hands :D |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Buoyant
me has one of those in his hands :D |
en uw adres is... :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tis sinds vandaag uitverkocht :)
42.500 kaartjes :eyespop: |
Gezellig :D
Alhoewel ik wel meer had verwacht...
En wat die R&B betreft... ze hebben ook Urban op IC :p Met o.a. Coolio (jeuj) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Miss Z
en uw adres is... :p |
<- zie locatie |
|
|
|
|