|
היי חבר'ה :)
|
View this Thread in Original format
| oDrori2 |
מצטער על האיחור, אם זכור לכם רועי הצליח לפתוח לי פה איזה אקאונט (ריספקט!) למרות כל הקילקולים. הזין הוא שאיך שהוא עשה את זה הלך הכרטיס רשת במחשב שלי (אני כ"כ אוהב את המזל שלי). אקיצרף אני עכשיו על המחשב של אבא, אז ד"ש לכולם ובעזרת השם אני אשיב לעצמי את יכולת הגילוש ואראה אותכם יותר בקרוב.
אני משלח פה את ההודעה הזאת כי אני צריך עזרה מהסוג שחבורה מוכשרת שכמותכם יכולה לספק: אני מחפש נואשות למכור את הטכניקסים שלי במחיר משמח (בשבילי) ולקנות שני מכשירי סידי (אני מניח שפיוניר 100, מה לעשות) במחיר משמח (גם בשבילי). אני מניח שלטכניקס יהיה ביקוש, אבל אני צריך מחיר שיספק קנייה של 2 פיונירים (פלוס) ובקטע של למצוא סידי טוב במחיר טוב אני מתקשה (חושי הגישוש שלי בעסק קהו).
אם מישהו מכם יכול לעזור לי בעניין אני כמובן אעריך את זה מאוד.
מאחר והאינטר שלי מקרטע אני אשמח אם תוכלו ליצור איתי קשר בפלא:
064 637609
גאד בלס יו אול, ואני
מקווה להיות פה יותר בקרוב
עודד |
|
|
| Narcotic Mind |
יא רודף בצע!
תמכור את הטכניקס במחיר סביר ואולי אני יקנה |
|
|
| DjChook |
חחחח מלך !
מתגעגעים אליך
סורי לא יכול לעזור לך בקשר לציוד |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני לא מבין מה הבעיה...
עודד גר בגעש...
אמור להיות לו הרבה כסף....
אני זוכר שהוא עשיר |
|
|
| oDrori2 |
אילן יא נביילה :) אנחנו לא עשירים!!!!!!!
צ'וק אחי מה צף?
ורון, מסתבר ששכחתי להזכיר שעשר שקל ופיתה באסא גם משמחים אותי :) אני פשוט חייב לבצע במקביל את המכירה והקנייה
תהיה בקשר |
|
|
| DjChook |
גועל נפש אסא הזההההה רררר
סוחבים אותי ליקום בשביל זבל
לא נורא אבל ;)
ואלה עודד.. אם לא קראת אז אני בסוף לא מתגייס מחר עם צח
אלא בפברואר
חוץ מיזה.. עניינים כרגיל |
|
|
| Scorchio |
| למה אתה מוכר את הטכניקסים שלך ? |
|
|
| H.A. |
היי עודד
טוב לראות אותך פה שוב
אני לא סובל שאומרים את המובן מאליו אבל, ברור לך שרק אני יוכל לעזור לך עם הציוד ;) |
|
|
| luckystrike |
עודד ברוך השב !
אני יהיה פה הרבה מיום שלישי ...
אני חוזר לצבא נגמרה המיוחדת איזה זיין ... |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחח מורן אז יהיה לך הרבה זמן או מעט ?
חוץ מזה איפה אתה לא רואים אותך, לא שומעים אותך
כבר שנה בערך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום שלום עודדדדדדדד!!!!!!! מה קורה אחי???
ואללה הרבה זמן לא ראיתי אותך פה....... |
|
|
| itamarsan |
פייי איזה אורחחח!!!!
תראה כפי ששמעתי הטכניקס שלך במצב טוד ומעלה אז אתה יכול למכור אותם ותאמין לי כול אחד ירצה פטיפונים כמו שלך אזד לא תיהיה לך בעיה למכור רק תפרסם ויקפצו עלייך |
|
|
|
|