return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
הטראק של קובי נוגן בתוכנית של רוברט!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by H.A.
מזל-טוב!
אני בכלל ממליץ למשועממים שבינינו, שמפעם לפעם לא יוצאים בשישי להקשיב לסטים שלו
כל שישי בין 12 ל-2 בלילה
זה ממש
ASOT
ההישראלי :p


ראסמי, רוברט גיטלמן מלך
מזל טוב:p
Segev
כבוד אחי מזל טוב!!!
AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קובי יפרסי מה אתה קורא לעצמך גונדי? אלא אם כן זה טעים לך
:D
coby
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קובי יפרסי מה אתה קורא לעצמך גונדי? אלא אם כן זה טעים לך
:D



חחחחחח רוברט רצה לקרוא לי הפרסי המעופף

אז אמרתי לו בצחוק שיקרא לי גונדי

.. אז הוא אמר בסדר

וזהו
Origin
כבוד אחי ....גיטלמן מלך :D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by coby
חחחחחח רוברט רצה לקרוא לי הפרסי המעופף

אז אמרתי לו בצחוק שיקרא לי גונדי

.. אז הוא אמר בסדר

וזהו


הנסיך הפרסי :D :D
TTman
פיייייייייייייי כבודדדדד

שיחקת אותה


ובכלל, נפתחו פה כולם, אההה

מקודם זה היה גיל ועכשיו זה קובי

יפה יפה, כבודדדד
DJ Alex E.
איפה אפשר למצוא את הסט?
Flotser
מזל טוב אחי!!!
:)

:wtf: :crazy: :tongue2 :p
DJ-Kreing^^
מזל טוב אחי...!
:D :D

Hell_Copter
יפה לך היופי
סחטיין עליך קובי!! :thepirate
LioR
קובי לעולם אל תשכח מי השכנים שלך

שתמכו בך עד הלום

(:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement