|
הטראק של קובי נוגן בתוכנית של רוברט!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by H.A.
מזל-טוב!
אני בכלל ממליץ למשועממים שבינינו, שמפעם לפעם לא יוצאים בשישי להקשיב לסטים שלו
כל שישי בין 12 ל-2 בלילה
זה ממש
ASOT
ההישראלי :p |
ראסמי, רוברט גיטלמן מלך
מזל טוב:p |
|
|
| Segev |
| כבוד אחי מזל טוב!!! |
|
|
| AnthemFreak |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קובי יפרסי מה אתה קורא לעצמך גונדי? אלא אם כן זה טעים לך
:D |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קובי יפרסי מה אתה קורא לעצמך גונדי? אלא אם כן זה טעים לך
:D |
חחחחחח רוברט רצה לקרוא לי הפרסי המעופף
אז אמרתי לו בצחוק שיקרא לי גונדי
.. אז הוא אמר בסדר
וזהו |
|
|
| Origin |
| כבוד אחי ....גיטלמן מלך :D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by coby
חחחחחח רוברט רצה לקרוא לי הפרסי המעופף
אז אמרתי לו בצחוק שיקרא לי גונדי
.. אז הוא אמר בסדר
וזהו |
הנסיך הפרסי :D :D |
|
|
| TTman |
פיייייייייייייי כבודדדדד
שיחקת אותה
ובכלל, נפתחו פה כולם, אההה
מקודם זה היה גיל ועכשיו זה קובי
יפה יפה, כבודדדד |
|
|
| DJ Alex E. |
| איפה אפשר למצוא את הסט? |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!!!
:)
:wtf: :crazy: :tongue2 :p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוב אחי...!
:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
יפה לך היופי
סחטיין עליך קובי!! :thepirate |
|
|
| LioR |
קובי לעולם אל תשכח מי השכנים שלך
שתמכו בך עד הלום
(: |
|
|
|
|