return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Eftersnack : Kai Tracid (pg. 2)
View this Thread in Original format
Funfrock
Mario_GX: kanske träffade dig.. var du Andres kompis som var med och tog en nypa luft innan kai tracid?
sipowitz
Dagens Dubbel:

Vilken tid kommer Steve vakna idag?

Place your bets!

:-)
Dj_Irish
Öj vilken trevlig kväll! Jättekul att träffa Glorie (fan på tiden :) ), Steve, Mindshooter (igen), Envio & Endre (jätteschysst set!) plus alla andra (jag glömmer tyvärr namn snabbare än något annat..27 år och mäkta senil...).

Ursäkta att jag jäktade iväg från vippen där i början när jag första träffade er men jag försökte få tag på Gustav och se om det skulle bli sändning till DI Radio eller inte. Tyvärr blev det aldrig så pga av att uppkopplingen var avstängd.. Annars hade Envio och Endre haft 2000-3000 lyssnare till :D

Kai Tracid var oxå en höjdare, synd bara på ljudet som inte kunde leverara fullt ut..

Öj nu ska vi äta här, återkommer med lite mer tankar imorgon :)
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Öj vilken trevlig kväll! Jättekul att träffa Glorie (fan på tiden :)


vart höll du hus efter det då? :D jag höll utkik efter dig heeeela kvällen, när jag inte jobbade, men jag såg inte röken av dig :/
Vizay
glorie: du behöver inte oroa dig, insåg när jag hade platsbrist på kameran att alla bilder på folk jag känner fick ryka eftersom dom inte e intressanta för folk som vill se bilder från festen så den rök redan under kvällen faktiskt :p
Mario_GX
quote:
Originally posted by ScuL
körde ni till frankrike eller hur? :D 360 mil :eyes:



hehe ja borde ha kollat en gång innan ja skickade in inlägget..menade km :D me 360 mil kommer ja väldigt långt bort ;)
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
glorie: du behöver inte oroa dig, insåg när jag hade platsbrist på kameran att alla bilder på folk jag känner fick ryka eftersom dom inte e intressanta för folk som vill se bilder från festen så den rök redan under kvällen faktiskt :p


hohoho ;)... jag e precis tvärtom. det är bilder på folk man vill ha! massa andra sajter, typ TC, Liquid, Festfoto, mandarin u name it.. tycker jag fixar behovet av att förmedla "bilden från hur själva festen var" alldeles UTMÄRKT!

nåja ;)
----------------
hörde i efterhand att publiken BUADE! :whip: när Tracid körde "Murder was the bass" fy fabian.. va arg jag blir.. var inte där när det ska ha hänt, men ändå..

den muppen som blåste i sin visselpipa under en HEL låt.. borde bli fråntagen den :) morrrr (man riktigt såg hur folk kolla på varandra och tänkte samma sak "Vafan håller han/hon på med?" :D :D

jaja
jeremy1984
AAaahh!!...vilken lyckad fest :D :eyespop:

Lokalen:
Grym lokal! Var ganska skönt at lokalen va så stor o luftig mellan de olika golven! Ett litet minus var dock ljudet på "Main-floor"..men stämningen gjorde allt härligt trots allt ;P
Lite trångt var det dock på main...kanske valde de att ha det så pass litet för att det skulle bli bra stämning även om festen inte fick så många besökare?

DJ's:
Kai var lika bra som man förväntat..detsamma gäller Envio och Endre :) Ett stort plus ger jag dock till Tege som fick golvet att gunga ordentligt till "voodoo people" :crazy::crazy:
Lite synd att man var fast i kö sålänge att man inte hann lyssna på nasty..menmen!

Folket:
Tyckte det var bra stämning och trevligt folk! Dom omtalade visselpiporna var kanske ingen hit direkt men aja..
Känner ju hmm...inte en kotte här på TA, så man gick säkert bara förbi er utan att lägga märke till er tyvärr :rolleyes:

aja..det här var iaf en flummig sammanfattning om vad jag tyckte om festen :p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
vart höll du hus efter det då? :D jag höll utkik efter dig heeeela kvällen, när jag inte jobbade, men jag såg inte röken av dig :/


Va? Var stod du och jobbade? Jag höll mig mest omkring maingolvet med lite jämna besök i vippen (Och då och då kikade jag in på de andra golven). Jag lyckades springa in i de andra ett par gånger men du var minsann frånvarande. Typiskt..
Endre

det var skoj, men kommer nog inte droppa fler sets innan min release/releases ;)

Pjox
Jag hade mycket kul.. Fortfarande seg i kroppen. Kan vara för att jag börjar bli sjuk oxå vet ej :P

Kvällen började mycket segt när nasty (??)körde.
Va inte ricktigt nått som E&E körde som föll mig i smaken så blev inte så mycket dansande då men allt mer när Tracid spela :D
Och nu har jag även förstått varför vissa håller sig borta från fester som det är 16+ på... :(
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Va? Var stod du och jobbade?


i entrén och garderoben på slutet... suckkkkkkkkkkkk. =/
fan, det e ju inte ofta man lyckas gå på samma fest, för jag är aldrig i skånekrokarna och festar.. om jag är på viften är det till sthlm jag far. well well...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement