return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Saddam Hussein gepakt? (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
zeker wel waar die amerikanen gaan echt geen leugens meer verspreiden dan zakt het gelovngsnivaue van bush tot 0.00%
arj1o1
hier komt de persconferentie video te staan:

http://www.antville.org/gd/AJTCS/saddamcaptured.htm
Vnatic
Ladies and Gentlemen... We Got Him.

Dat gaan ze echt niet zeggen als dat niet is. ( ten minste, niet nog een keer )
En DNA hebben ze volgens CNN meegenomen toen ze dat paleis binnenvielen, hebben ze haar enzo gevonden. ( maar ja, dat kan net zo goed van de schoonmaakster zijn natuurlijk )

Maar ik heb op TV gezien dat ze tandentest deden en litteken-tests enzo, bovenop de DNA-test. dus hij zal 't wel zijn.


Als je trouwens op TV die speech van die amerikaan te zien krijgt, moet je een op die journalisten letten. Iedereen klapt enzo, maar 1 journalist kan zich maar moeilijk inhouden, dus die schreeuwt:
Death to Saddam!

Is best lache...
Freezel
Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Freezel
Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D


Das zeker wereldnieuws :D :D
Hitman
quote:
Originally posted by Freezel
Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D


hahaha knuppel:rolleyes:
dj_spare
mm zeker goed nieuws! eindelijk verlost van die gek :D maareh... nu de ene is afgevoerd is er wel iemand anders teruggekomen :(

























:D
arj1o1
quote:
Originally posted by dj_spare
mm zeker goed nieuws! eindelijk verlost van die gek :D maareh... nu de ene is afgevoerd is er wel iemand anders teruggekomen :(

























:D


hij weer :p
Flippe
hahaha, mooi plaatje :)

En dat nieuws van seedorf... was te verwachten natuurlijk!
jp


Ik ben trots op dit Nederlandse produkt :o

arj1o1
hij ziet er daar wel vele ouder uit
raoel
Ben benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op het hele gebeuren in Irak.
Nog meer aanslagen of juist minder?


Dat Seedorf uberhaupt nog een penalty durft te nemen :D
Ik denk dat ie het nu wel af heeft geleerd :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement