|
Saddam Hussein gepakt? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| zeker wel waar die amerikanen gaan echt geen leugens meer verspreiden dan zakt het gelovngsnivaue van bush tot 0.00% |
|
|
| Vnatic |
Ladies and Gentlemen... We Got Him.
Dat gaan ze echt niet zeggen als dat niet is. ( ten minste, niet nog een keer )
En DNA hebben ze volgens CNN meegenomen toen ze dat paleis binnenvielen, hebben ze haar enzo gevonden. ( maar ja, dat kan net zo goed van de schoonmaakster zijn natuurlijk )
Maar ik heb op TV gezien dat ze tandentest deden en litteken-tests enzo, bovenop de DNA-test. dus hij zal 't wel zijn.
Als je trouwens op TV die speech van die amerikaan te zien krijgt, moet je een op die journalisten letten. Iedereen klapt enzo, maar 1 journalist kan zich maar moeilijk inhouden, dus die schreeuwt:
Death to Saddam!
Is best lache... |
|
|
| Freezel |
| Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D |
Das zeker wereldnieuws :D :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ander wereld nieuws: Seedorf mist weer eens een penalty voor AC Milan in de strijd om de wereldbeker tegen Boca Juniors :D |
hahaha knuppel:rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
mm zeker goed nieuws! eindelijk verlost van die gek :D maareh... nu de ene is afgevoerd is er wel iemand anders teruggekomen :(

:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
mm zeker goed nieuws! eindelijk verlost van die gek :D maareh... nu de ene is afgevoerd is er wel iemand anders teruggekomen :(

:D |
hij weer :p |
|
|
| Flippe |
hahaha, mooi plaatje :)
En dat nieuws van seedorf... was te verwachten natuurlijk! |
|
|
| jp |
Ik ben trots op dit Nederlandse produkt :o |
|
|
| arj1o1 |
| hij ziet er daar wel vele ouder uit |
|
|
| raoel |
Ben benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op het hele gebeuren in Irak.
Nog meer aanslagen of juist minder?
Dat Seedorf uberhaupt nog een penalty durft te nemen :D
Ik denk dat ie het nu wel af heeft geleerd :stongue: |
|
|
|
|