return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
g&m project ב-20 לחודש בתל אביב
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
כן כן!לאסגו וג'י & אם פרוג'קט באים להופעה במועדון שקם על חורבות ההאנגר בתל אביב
המסיבה תהיה ב-20 לחודש
מכירה מוקדמת:90 ש"ח
מומלץ!!!רוברט גיטלמן ומרטינז יהיו וגם לאסגו שם
אני בטוח שם!
Eitan E
שמעתי שמועה ש
g &m project
הם ישראלים זה נכון?:confused:
nFaivel
quote:
Originally posted by Eitan E
שמעתי שמועה ש
g &m project
הם ישראלים זה נכון?:confused:


אתה רציני לא ידעת את זה?!:conf:
Eitan E
RESPECT!!!

מישהו שמע את הרימיקס שלהם לבני בננסי
?
שווה הורדה?
Eitan E
דרך אגב אלכס החלטתי להתנחל לך על הטרד
:D
nFaivel
quote:
Originally posted by Eitan E
RESPECT!!!

מישהו שמע את הרימיקס שלהם לבני בננסי
?
שווה הורדה?


אם למישו יש את הרמיקס הזה שישלח לי פי אם בקשה:D
warpedd_
חורבות ההאנגר??

ממתי הרסו שמה משהו
אני זוכר ששם היתה המסיבה הראשונה שלי חיחי
:D

סתם מסיבת ערסים+פוקימונים+רובוקופ
(זה חדש)
AnthemFreak
תומר די לשחק אותה גבר שסיימת יב'.. אתה עדיין פוקימון בעצמך..

קיצור.. תהיה בהאנגר מסיבה טובה!!
לאסגו דנה אינטרנשיונל במופע ג'י אנד אם פרוג'קט ועוד ועוד

מי שרוצה כרטיסים ופרטים שידבר איתי...
skelz
תסלחו לי..
90 שקל זה ממש סחיטה!!

הגזימו לא??
חוצמזה שיהיה שם ערסים פוקימונים פוגים טאזוס סופר-מריואים למינהם
וכו..
Biondo
:stongue:

itamarsan
quote:
Originally posted by skelz
תסלחו לי..
90 שקל זה ממש סחיטה!!

הגזימו לא??
חוצמזה שיהיה שם ערסים פוקימונים פוגים טאזוס סופר-מריואים למינהם
וכו..

חחחחחחחחחח הרגת אותי אחי......
אבל מישהו הזכיר רובוקופ ???????:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by warpedd_
חורבות ההאנגר??

ממתי הרסו שמה משהו
אני זוכר ששם היתה המסיבה הראשונה שלי חיחי
:D

סתם מסיבת ערסים+פוקימונים+רובוקופ
(זה חדש)


אני יודע שלא הרסו אותו פשוט זה נשמע טוב 'חורבות ההאנגר'.זה נותן לזה צליל אטני חחח

ואגב דיברתי עם ה-HQ של הרובוקופים והם לא באים
יש להם איזה רובוטית מ'שליחות קלטנית' לסגור איתה חשבון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement