| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חורבות ההאנגר??
ממתי הרסו שמה משהו
אני זוכר ששם היתה המסיבה הראשונה שלי חיחי
:D
סתם מסיבת ערסים+פוקימונים+רובוקופ
(זה חדש) |
אני יודע שלא הרסו אותו פשוט זה נשמע טוב 'חורבות ההאנגר'.זה נותן לזה צליל אטני חחח
ואגב דיברתי עם ה-HQ של הרובוקופים והם לא באים
יש להם איזה רובוטית מ'שליחות קלטנית' לסגור איתה חשבון |
|
|