return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mixen met Traktor en tegelijkertijd streamen: hoe?
View this Thread in Original format
Switch
vertel het me maar
ik heb een snelle verbinding waarnaar ik verbindt, met shoutcast
nou wil ik dus met traktor gaan streamen, maar hoe doe ik dit?
arj1o1
je lineout verbinden met je line-in :D
en dan streamen vanaf je line-in?
Flippe
quote:
Originally posted by arj1o1
je lineout verbinden met je line-in :D
en dan streamen vanaf je line-in?


Ja, dat is denk ik zo ongeveer de enigste manier!
HBtje
idd line out met line in verbinden, evt via versterker, of extern mengpaneel. Zo doe ik het ook en het werkt perfect :D
DjRV
als je geluidskaart full duplex is (tegelijker tijd opnemen en afspelen) kan het vrij simpel allemaal.
anders even de nieuwste ASIO drivers downloaden
Switch
ok werkt. thx!
arj1o1
wanneer kunnne we het beluisteren?
basvh
weet iemand hoe je precies een shoutcast stream kan opzetten.

volgens mij doe ik alles goed maar het werkt neit
Switch
heb je een firewall?
moet je effe de poort van je stream toevoegen zodat je firewall dit doorlaat

kom anders effe naar IRC, leg ik je alles uit
arj1o1
daar heb ik ooit zon hele handleiding van gezien in de computertotaal :D

Flippe
EN switch, wanneer mogen we je kunsten eens een keer horen?
Switch
mja kunsten kun je het niet noemen, maar ik zend elke dag wel wat uit. als het geen eigen mix is, dan wel wat mp3s :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement