|
Mixen met Traktor en tegelijkertijd streamen: hoe?
|
View this Thread in Original format
| Switch |
vertel het me maar
ik heb een snelle verbinding waarnaar ik verbindt, met shoutcast
nou wil ik dus met traktor gaan streamen, maar hoe doe ik dit? |
|
|
| arj1o1 |
je lineout verbinden met je line-in :D
en dan streamen vanaf je line-in? |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
je lineout verbinden met je line-in :D
en dan streamen vanaf je line-in? |
Ja, dat is denk ik zo ongeveer de enigste manier! |
|
|
| HBtje |
| idd line out met line in verbinden, evt via versterker, of extern mengpaneel. Zo doe ik het ook en het werkt perfect :D |
|
|
| DjRV |
als je geluidskaart full duplex is (tegelijker tijd opnemen en afspelen) kan het vrij simpel allemaal.
anders even de nieuwste ASIO drivers downloaden |
|
|
| arj1o1 |
| wanneer kunnne we het beluisteren? |
|
|
| basvh |
weet iemand hoe je precies een shoutcast stream kan opzetten.
volgens mij doe ik alles goed maar het werkt neit |
|
|
| Switch |
heb je een firewall?
moet je effe de poort van je stream toevoegen zodat je firewall dit doorlaat
kom anders effe naar IRC, leg ik je alles uit |
|
|
| arj1o1 |
| daar heb ik ooit zon hele handleiding van gezien in de computertotaal :D |
|
|
| Flippe |
| EN switch, wanneer mogen we je kunsten eens een keer horen? |
|
|
| Switch |
| mja kunsten kun je het niet noemen, maar ik zend elke dag wel wat uit. als het geen eigen mix is, dan wel wat mp3s :) |
|
|
|
|