return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Nieuwe track
View this Thread in Original format
Lightworks
Nieuw trackje staat online voor wie geïnteresseerd is :

http://users.skynet.be/lightworks/mp3s/icone-forgiven_not_forgotten__original_mix__96kbps_

Sorry voor de lofi, maar ik ga hem nog wat rondsturen, dus... Laat me weten wat je'r van vindt!

Greetz,
Wim
arj1o1
opzich wel een goede track maar:
na 3:17 lijkt het net of er op de achtergrond iets blijft hangen
dit is elke keer na een break ik vind dat niet zo mooi
voor de rest wel een goede track

hoe heb je m gemaakt?
[BE]FusioN`--
1 woord: prachtig :)

Ik denk dat dit naar mijn eigen smaak wel de mooiste TA productie is die ik ooit gehoord heb, echt sjieke dinges :)

En da van iemand die ook van Leuven is, owyeah!
Nu weet ik bij wie ik moet zijn voor software als ik na de examens zelf wil beginnen knoeien :D

Chapeau my friend :eyespop:
Miss Z
listening to: icone - forgiven not forgetten (original mix)

één woord: prachtig... :eyes:

maar... euh... :conf: dus icone - meriva en icone - calibra zijn ook van jou??? (btw staan al een tijdje in mijn lijstje :D... beautiful songs)
Miss Z
quote:
Originally posted by Zehra
maar... euh... :conf: dus icone - meriva en icone - calibra zijn ook van jou??? (btw staan al een tijdje in mijn lijstje :D... beautiful songs)


:rolleyes: domme vraag eigenlijk. just checked your website... btw ge hebt er een fan bij :D
basd
Heb mijzelf er ook maar eens aan gewaagd..

En ik vind het best een gaaf nummer moet ik zeggen! Klinkt wel als iets dat het goed zou doen in een grote hal (zo met die vette synth)..

Benieuwd naar de uiteindelijke versie..
Lightworks
basd :: Voor de moment is dit de finale versie :) Tot ik betere ideeën krijg ofzo.

[BE]FusioN`-- :: Ik ben ni echt van Leuven, maar wel van een randgemeente (Kessel-Lo). Maar dan nog is het maar 15 min rijden ofzo.

arj1o1 :: Momenteel is het Fruityloops 3.5.6 dat ik gebruik als sequencer, plus een hoop softsynths als vst instrument. Ik weet wel ni juist wat ge bedoelt met dat van 'op de achtergrond'?

Miss Z :: 'Calibra' en 'Meriva' zijn inderdaad ook van mij, bedankt voor 't bezoekje aan m'n site ;)


iedereen :: beadnkt voor eens te luisteren! :)
tor8024
wow, wat een episch nummer.. had ik niet verwacht van je. ;)

ik vind hem erg geslaagd, waarschijnlijk zelfs je beste track tot nu toe!
klinkt erg professioneel en ik zie dat je ook met nieuwe samples aan het werk bent gegaan.. kan alleen maar positief zijn. :)
de melodie is ook lekker..

schitterend nummer!
Eagle`
echt lekker tune, sommige stukken doen me aan airwave denken
tor8024
quote:
Originally posted by Eagle`
echt lekker tune, sommige stukken doen me aan airwave denken


ik dacht aan Lange toen ik het voor het eerst hoorde..

TheMadman
sterk gedaan man, echt en da alleen me fruityloops

ge moogt mij ook nekeer uitleggen hoe da ge da allemaal van die fruity loops gedaan krijgt ;)

echt, chapeau


greetz
Eagle`
quote:
Originally posted by Eagle`
echt lekker tune, sommige stukken doen me aan airwave denken



tune airwave niet L-vee :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement