|
קניתי מחשב חדש!!! מה אתם אומרים
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
מחשב
ASUS Pentium 4 2.4GHz 80GB + 256MB
מפרט טכני
מעבד: INTEL Pentium 4 2.4GHz 533MHz
לוח אם: ASUS P4S533-MX
ATA 133\USB 2.0\ MHZ 533
זיכרון מהיר: DDR 333MHz 256MB
כרטיס מסך: MB64 עם מאיץ גרפי D 3 משולב
(חריץ הרחבה AGP לתמיכה במאיצים מתקדמים)
דיסק קשיח:80GB 7200 WESTERN DIGITAL
צורב\כונן תקליטורים: 52x24x52 CDRW
כונן דיסקטים: 1.44 FLOPPY
כרטיס קול 6 ערוצים:ADI AD1980 O\B
( S\PDIF מאפשר חיבור דיגטלי למערכת קולנוע ביתי 5.1)
כרטיס רשת מובנה: Realtek 10/100MB - הכנה לאינטרנט מהיר
מארז מפואר (USBx2) מלפנים MIDI ATX P4 350W 2-FAN
מקלדת מולטימדיה
עכבר גלילה NETSCROLL
זוג רמקולים איכותיים
350W
הוספתי עוד 299 ל
DDR 512

2568 + 299 שח
כולל משלוח
מסך העלית של
"17 LG FLATRON דגם F700B
FLATRON F700B בעלת שפורפרת ה
FLATRON השטוחה לחלוטין
זכתה לביקורות שבח מכול המומחים בענף המחשבים על איכותה
ועכשיו בעיצוב מדהים ויחודי.
898 ש"ח
כולל משלוח
אמרו לי שאני צריך עכשיו כרטיס מסך טוב בשביל לנצל את כל מה שיש למסך הזה לתת , ושזה מסך יותר טוב מכל מסך דק (שיש באופיס דיפו :)) ן
ויש גם שאלה
איזה כרטיס מסך יותר טוב
?
| quote: | כרטיס מסך ATI
תוצרת
GIGABYTE
מעבד גרפי מסוג ATI Radeon 9200SE
בשילוב זיכרון בגודל 128MB ותמיכה בתושבת AGP 8X
מבטיח איכות גרפיקה גבוהה לישומי וידאו ומשחקים
מפרט טכני :
מעבד גרפי: Radeon 9200SE
זיכרון: 128MB
רזולוציה מקסימלית: 1536X2048
תמיכה בתושבת AGP 8X
יציאות: TV-OUT , D-SUB,
צבעים: 63 מיליון ורטיקל לשניה
מאיץ לצפייה בסרטי DVD .
תוכנות מצורפות : POWER DVD 5.0
את המחיר אני לא יודע , מישהו יודע כמה הוא צריך לעלות אולי
? |
או
| quote: | כרטיס מסך G FORCE 4 SE 128M עם מעבד הגרפי . NVIDIA
כולל כניסה מסוג VIVO המאפשרת צפיה בשידורי כבלים או לוין
ישירות במחשב,
תמיכה בתושבת AGP X8 אפשרות לצפיה במספר מסכים מקביל
גודל הזיכרון 128 DDR מאפשר ביצועים גבוהים
הבאים לידי ביטוי במשחקי מחשב מתקדמים !!!
מעבד גרפי: NVIDIA GEFORCE 4 MX 440-8X
זיכרון: 128 MB
רזולוציה מקסימלית: 2048X 1536
תמיכה בתושבת AGP 8X
יציאות: TV-out with flicker filter , DVI , 9 pin
mini din for VIVO
צבעים: 37 מיליון ורטיקל לשניה
זיכרון: 1.2 GB/sec memory bandwidth
תמיכה: טכנולוגית nView Multi- display אפשרות לצפייה במספר מסכים.
מאיץ לצפייה בסרטי DVD .
במחיר של 299 ש"ח
|
או
| quote: | כרטיס המסך החדש והמתקדם ביותר בעולם
Geforce 5 (FX5200) 128MB DDR AGP 8X
מבית Gainward מהיצרניות המובילות של כרטיסי מסך בעולם
כולל יציאת טלוויזיה (TVOUT)
כולל תמיכה בתושבת AGP 8X
כולל פונקצית nVidia nView המאפשרת בצפייה ב 2 מסכים בו זמנית
כולל מאיץ מיוחד לצפייה בסרטי DVD
התקנה פשוטה באמצעות טכנולוגיית Autorun
מעבד גרפי: nVidia FX5200, 350Mhz DAC
רזולוציה מקסימלית: 2048x1538
זיכרון 128MB DDR מהיר
במחיר של 389 ש"ח |
מצטער על הגן החיות שעשיתי לכם כאן |
|
|
| Dj FederalBI |
אם מדובר פה על ה
ATI Radeon 9200 PRO
עדיף לך ללכת עלוי במקום על ה
gf4
ותאמין לי אתה לא תתחרט
ואם אתה מחפש כרטיס מסך טוב זה לא זה ולא זה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי אם אתה כבר משקיע במחשב תותח על למה לא ללכת כבר עד הסוף?
לוח אם : MHZ 533
הייתה משקיע עוד 100/200 שקל וקונה אותו לוח אם רק
800 MHZ
ואז מתאים אליו מעבד 800mhz
וזיכרון ddram
400mhzX2
:rolleyes:
זה שיפור דיי ניכר במהירות אחי...
אבל חפיף המחשב שלך תותח גם ככה
בקשר לכרטיס מסך אני הייתי הולך על הרדיאון |
|
|
| cluBBer |
תכלס זה הכל ממכרזים
זה מה שהם הציעו
אבל יש גם מחשבים ב 5500 שח שהם נראה לי תותחים בהרבה משלי
אני מאמין ששלי הוא בינוני
הוספתי את הכרטיס מסך שלישי
מה אתם אומרים יותר טוב מכל השאר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
בקשר לכרטיס מסך אני הייתי הולך על הרדיאון |
כנ"ל..
תתחדש אחי, מחשב פצצה... |
|
|
| AnthemFreak |
| תחדש אחי.......... |
|
|
| Origin |
אם אתה רוצה משהוא אמין ועוצמתי !! לך על
AMD 3400 64 bit
הכי חזק בשוק !!!!!משהוא סוף
אבלDDR ...וזיכרון 533 כמה שיותר
לא SDRAM .... |
|
|
| Origin |
ועוד משהוא קטן ...אם אתה כבר משקיעה במחשב חדש דנדש ...בחיים
אבל בחיים אל תיקנה את המחשב בויזה או באינטרנט ....ובכלל אם אתה מבין משהוא בעסק ...כדי לך ליבחור את הרכיבים שאתה רוצה לבד.... |
|
|
| warpedd_ |
תתחדש אחי
כמה עלה לך העסק
(בלי המסך)? |
|
|
| DjChook |
הכרטיסי המסך שהצעת פה הם המינימום של המינימום שאפשר לקנות היום
השני שאמרת
GEFORCE 4 MX
כרטיס מסכן שאפילו לא מעלה את הנסיך הפרסי ;)
בכל מקרה
RADEON
אז מינימום 9500
ובקשר ל
FX
אני לא יודע אם 5200 מספיק
עכשיו בקשר לזכרון 512 אחלה
מהירות 2.4.... אני לא יודע, אני חושב שבתוספת של מאה שקל או משהו היום כבר קונים 2.66
לא כזה משנה ת'אמת
ואני מקווה שאתה לא קורא יותר מדי את הבולשיט של המפרטים
מסך של
LG
זה פשוט מסך זול :)
הוא לא יכול להיות איכותי ככ
זו דעתי לפחות
סך הכל מחשב נחמד |
|
|
| NyKoN |
ברגע שעברת את ה2 ג'יגה הרץ מהירות זה לא משנה.. הכל אותו דבר
וה512 זיכרון רק משפרים
הכל אחלה במחשב
והכל ירוץ לך חלק
מה שכן... ג'יפורס 4 פשוט לא שווה
לך על רדאון חזק- לא 9200 פרו ולא בטיח... רק מעל 9600 פרו
זה חובה לקנות כרטיס מסך חזק אם אתה רוצה משחקים וכאלה
אם זה רק בשביל סרטים ושעשועי אינטרנט אז תסתפק ב9200 |
|
|
|
|