return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Avslutningsfest Technostate!!!
View this Thread in Original format
Xplorer76
Halloj Pirater.

25/12 Juldagen kör vi den allra sista Technostate festen, någonsin.

Lineup inte klar.
Men det blir nog det gammla vanliga, kanske en Trance DJ.

Tider: 22.00-03.00

Pris 100:-

Vart: Källaren Diana, Gamla Stan

Se till och dyk upp nu, vore kul att träffa er.

Sen lite skvaller.

Om allt går vägen så kommer vi öppna en Trance klubb (med lite Techno också) slutet januari på samma ställe.
Fast då kommer vi köra VARJE fredag, förhoppningsvis.
Min ide är att köra ett nykommlingsgolv, alltså för DJ:s som ännu inte är kända. Återkommer med mer info då jag vet att det finns lite folk här som nog vill spela......

Det va nog allt, återkommer med Line up.
Hoppas att ni kan dyka upp, vet att vi krockar med Monday Bar.
Har ni frågor så ställ dom.

/Emil
Glorie
quote:
Originally posted by Xplorer76
Fast då kommer vi köra VARJE fredag, förhoppningsvis.
Min ide är att köra ett nykommlingsgolv, alltså för DJ:s som ännu inte är kända.


Kul!! :D
sthlm is the place to be, märker jag!

kul med ett ställe me trance, att gå ut på, på juldagen. själv kommer jag väl hänga på nåt sunkigt ställe hemhemma där de spelar hip hop och rnb :/
Xplorer76
Line up:

Krizzmaz Kaoz

A Psychadelic Christmas

Nad [Mandarin]
Ken1 [Tribalism, Socially Hazardous]
Quish [Independent]
Svampe

Thursday 25 December
22-03
100 SEK
18 leg

Källaren Diana, brunnsgränd 2-4, Gamla Stan, Stockholm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement