|
FINTA/FITA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| QPS |
| quote: | Originally posted by skip
ehdotan
FITTAN! |
Kannatan ;) |
|
|
| Miss Z |
| Finta sounds better than fita... I decided this before I read the other words related to 'fita'! :happy2: |
|
|
| trancegirl79 |
| FINTA on paras |
|
|
| SteveTranz4ever |
Yeah you should definately use FINTA :)
Or use these... SOUMITA, FINTALAINEN :toothless j/k |
|
|
| sick_boy_tommy |
| Eh...Suo = swamp + -er = Swamper...kehitelkää joku eteenpäin jos on tylsää tai etsitte sanaristikkoa typerämpää kahvitaukopuuhaa... |
|
|
| Cloudburst |
| FINTA kuulostaa paremallta... FIT(T)A kuulostaa vieltä paremallta.. tai sitten ei. :o |
|
|
| Epic Star |
Kannatan FINTAa
Kuulostaa paremmalta :D |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by QPS
Kannatan ;) |
tuo Fittan sopii ruotsinkieliseen TA:han tai suomenruåttalaiseen :D |
|
|
| JJ-T1 |
| quote: | Originally posted by trancegirl79
FINTA on paras |
Moro beibe ;)
Vihdoinkin suomalainen foorumi tuli todeksi!
Äänestin FINTA. |
|
|
| JJ-T1 |
| quote: | Originally posted by sick_boy_tommy
Eh...Suo = swamp + -er = Swamper...kehitelkää joku eteenpäin jos on tylsää tai etsitte sanaristikkoa typerämpää kahvitaukopuuhaa... |
Morjensta nääs! Asun Pirkkalassa joten en kovin kaukana sun pelto-areaas :) |
|
|
| digitalbeat666 |
[IMG] [/IMG]
logo ehdotus 1 |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666

logo ehdotus 1 |
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
oho! yllättävän hyvä kyllä, vaikka olin aluksi aika skeptinen tota tulevaa logoa kohtaan, mutta toi on kyllä pirun nätti! |
|
|
|
|