|
16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| vi verkar bli ett litet..men starkt gäng :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vi verkar bli ett litet..men starkt gäng :D |
stämmer bra det :)
Vi kommer rocka...
Bara två dar kvar nu...hoppas ni alla funderat på att komma iaf...biljetter finns som sagt på saturn och pitch.
Alla ni som kommer: Vi ses på måndag  |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Alla ni som kommer: Vi ses på måndag |
Yeah..o du uppträder som vanligt ? :D |
|
|
| ShyTrance |
| Japp, Vi ses där :D |
|
|
| Vizay |
| biljetterna ligger här i plånboken å bara väntar på att användas ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| doh..sista tåget som lämnar t-centralen till skarpnäck åker 00:33 :( |
|
|
| Pjox |
jo det där me t-banan är lite jobbigt..
Blir nog nattbussen hem, fast jag ska icke klaga den stannar utanför mitt hus :tongue2 |
|
|
| mindshooter |
Yeah natbuss blir det...i värsta falla får man promenera ;)
Japp jag ska köra en show eller två :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kul att det satsas även för den yngre trance publiken, tidigare har det varit Vizay & Co som fixat lite + säkert en massa andra mindre och kanske mer UG betonade fester...
Detta kan man nog mer jämföra med TCs fester som dom har i Linköping & Norrköping och där har ju responsen vart minst sagt bra... Når ni bara ut till alla unga killar & tjejer tillräckligt så vet jag att det kommer mycket folk... menar okej att Sthlm verkar vara landets mecka för hiophop och R´n B men med runt 1 miljon invånare så finns det nog några tusen 16+ åringar som hungrar efter events som dessa.
Lycka till !!!!
Synd jag inte uppmärksammat denna festen tidigare, lägger upp den på LS.org nu |
|
|
| Dioxys |
| jag komm och ger mitt stöd iaf :) får se om man kommer in utan biljett bara :) syns väll där då! :) |
|
|
| mindshooter |
| Köp biljett imorn ;) Vet inte om man kan betala vid dörren... |
|
|
| dj_hysterix |
Det var himla kul och musiken var asbra, speciellt vid slutet. Den där house-djn var ju helt ...typ dålig..är han dj överhuvudtaget? Ibland tog musiken slut och det blev tyst o så lirade han en annan platta typ en minut efter. När Andy började så lirade han techno, vilket var ganska skönt efter att ha hört sugande house :p alla TAs gick direkt till dansgolvet o släppte loss. Plötsligt hör man en visselpippa o man ser alla TA-huvuden med en min som e: WTF?!:conf:
Rob Angel var grym och han vet hur man använder effekter vid övergångar :) Det var kul men det skulle säkert bli en mycket roligare stämningen om det var mer folk . Fortsätt iaf delimit så är jag säker på att fler kommer ;) Trevligt o träffa dig dioxys, o den där snubben me rakad huvud måste joina TA:D |
|
|
|
|