return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit! (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
vi verkar bli ett litet..men starkt gäng :D
mindshooter
quote:
Originally posted by dj_hysterix
vi verkar bli ett litet..men starkt gäng :D


stämmer bra det :)
Vi kommer rocka...

Bara två dar kvar nu...hoppas ni alla funderat på att komma iaf...biljetter finns som sagt på saturn och pitch.

Alla ni som kommer: Vi ses på måndag
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Alla ni som kommer: Vi ses på måndag


Yeah..o du uppträder som vanligt ? :D
ShyTrance
Japp, Vi ses där :D
Vizay
biljetterna ligger här i plånboken å bara väntar på att användas ;)
dj_hysterix
doh..sista tåget som lämnar t-centralen till skarpnäck åker 00:33 :(
Pjox
jo det där me t-banan är lite jobbigt..
Blir nog nattbussen hem, fast jag ska icke klaga den stannar utanför mitt hus :tongue2
mindshooter
Yeah natbuss blir det...i värsta falla får man promenera ;)

Japp jag ska köra en show eller två :)
SteveTranz4ever
Kul att det satsas även för den yngre trance publiken, tidigare har det varit Vizay & Co som fixat lite + säkert en massa andra mindre och kanske mer UG betonade fester...

Detta kan man nog mer jämföra med TCs fester som dom har i Linköping & Norrköping och där har ju responsen vart minst sagt bra... Når ni bara ut till alla unga killar & tjejer tillräckligt så vet jag att det kommer mycket folk... menar okej att Sthlm verkar vara landets mecka för hiophop och R´n B men med runt 1 miljon invånare så finns det nog några tusen 16+ åringar som hungrar efter events som dessa.


Lycka till !!!!






Synd jag inte uppmärksammat denna festen tidigare, lägger upp den på LS.org nu
Dioxys
jag komm och ger mitt stöd iaf :) får se om man kommer in utan biljett bara :) syns väll där då! :)

mindshooter
Köp biljett imorn ;) Vet inte om man kan betala vid dörren...
dj_hysterix
Det var himla kul och musiken var asbra, speciellt vid slutet. Den där house-djn var ju helt ...typ dålig..är han dj överhuvudtaget? Ibland tog musiken slut och det blev tyst o så lirade han en annan platta typ en minut efter. När Andy började så lirade han techno, vilket var ganska skönt efter att ha hört sugande house :p alla TAs gick direkt till dansgolvet o släppte loss. Plötsligt hör man en visselpippa o man ser alla TA-huvuden med en min som e: WTF?!:conf:
Rob Angel var grym och han vet hur man använder effekter vid övergångar :) Det var kul men det skulle säkert bli en mycket roligare stämningen om det var mer folk . Fortsätt iaf delimit så är jag säker på att fler kommer ;) Trevligt o träffa dig dioxys, o den där snubben me rakad huvud måste joina TA:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement