return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Biondo Mix Session 15.12.2003
View this Thread in Original format
Biondo
אהלן,

מיקס עם טאטש נוסטלגי למי שבכייף שלו להעביר את הזמן ככה אז בבקשה

Download 128kbps


drax and scott mac- angel (magik muzik remix)
firewall - touched (plastic angel remix)
circ - close your eyes (electro mix)
SCOTT MAC Presents DE-PROGRESS - twilight (jelle faber remix 2)
edwin k - no pain no gain (b1)
vector 7 - embryonic intelligence
rmb - feel the flame (club mix)
terra cotta - metro 54 (original mix)
mind one - star for me (pulser remix)
Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above & Beyond Club Mix)
unknown - whitelabel ndn014 mix b
mark norman - stream
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
insigma - avalon (midway remix)
KrazyDJs
מוריד
יגיב שיסיים להוריד...או מחר...:p

מהירות נחמדה גם :)
התייצב לי עכשיו על
87
w0000

13 דקות לסיום...

:eyespop:


EDIT
סוף סוף יצא לי לשמוע..
אהבתי..נחמד..
לא הכי אוהב את הטראקים האלו...אבל נחמד..
Origin
nice track list ....i gess u like it progerssive :D
GOOD mixing 2
sounds like a P.C work am i right ?
Gil Shwarts
מה הקשר פרוגרסיב?
איך הגעת לזה?
חחחחחחחחח
Biondo
quote:
Originally posted by Origin
nice track list ....i gess u like it progerssive :D
GOOD mixing 2
sounds like a P.C work am i right ?



vinyls\cds
Origin
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מה הקשר פרוגרסיב?
איך הגעת לזה?
חחחחחחחחח


זה נישמע לי פרוגרסיב.....אולי אני טועה
אני לא ממש טוב בלהגדיר את הזאנר של השיר :confused:
nFaivel
טראק ליסט חזק!
מיקסים חזקים!:D
Rising
לא אהבתי תבחירה של הקטעים אבל נשמע תמיקס שלך בקרוב
TTman
וכן, סוף סוף יש לי זמן בשביל להוריד את החרא הזה
:D :happy2: :haha:

סתםםם

תאמת אהבתי את הטראקליסט

נשמע את הביצועים

(יאללה, תגובה בהמשך (החיים

:D
skelz
בסה"כ סט טוב
המיקס עם
Southern Sun
מאוד לא היה במקום..
אבל אין לי טענות
טוב שכללתם בסט
אחד הקטעים הטובים :)

Biondo
quote:
Originally posted by TTman
וכן, סוף סוף יש לי זמן בשביל להוריד את החרא הזה
:D :happy2: :haha:

סתםםם

תאמת אהבתי את הטראקליסט

נשמע את הביצועים

(יאללה, תגובה בהמשך (החיים

:D


עזוב לך לך תגיב בהמלצות

יא מורעל!

:toothless
TTman
וואלה נשמע טוב !


ההתחלה מרגיעה, משהו טוב

וההמשך גם סבבה...

בתכלס, סבבה לשמוע מידיי פעם ככה


המשך כך יא חסר שיניים
:D ;) :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement