return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Reizen (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley

da in ibiza :/ !
:s
[BE]FusioN`--
oh een roze lucht :wtf:
djcresto
quote:
Originally posted by pooley

da in ibiza :/ !
:s

is er hier niemand die met nen hoop BETA's ibiza volgende zomer wil gn onveilig maken?
pooley
Kwou het zelfs al dees jaar doen, ook met villa huren etc
Goedkoop :)
En gezellig !

My usual friends zien zo'n ding niet echt zitten, te duur blabla, mar ik natuurlijk wel....

/me buys some new friends :)
[BE]FusioN`--
Dan moet ik eerst een rijke babe tegenkomen die zot loopt van trance en vooral van mij en die da wilt financieren.

Dus, kandidaten kunnen altijd schrijven naar
Koekoeksstraat nr 77
Melle

ps: brieven van eagle worden er uitgehaald en in stukken gescheurd, waarna verbrand en die assen worden in een koekje gemalen... dat koekje wordt opgegeten door een olifant en die olifantendrol wordt door middel van een versnellingsproces gefossiliseerd tot een steen, dewelke met een speciale steenvijl tot gruis wordt vermalen
djcresto

oostende ;)
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Kwou het zelfs al dees jaar doen, ook met villa huren etc
Goedkoop :)
En gezellig !

My usual friends zien zo'n ding niet echt zitten, te duur blabla, mar ik natuurlijk wel....

/me buys some new friends :)

ken dat, dermee hier het idee eens voorleggen wie weet
pooley
/me schrapt de cola van de "friday to do list"

Man !
sebiet ga ik terug naar die "Ibiza"s children" kijken en ben ik weer vertrokken :/
Miss Z
quote:
Originally posted by djcresto
is er hier niemand die met nen hoop BETA's ibiza volgende zomer wil gn onveilig maken?

all you need... you can find it in me... < agnelli & nelson > TRANCE ruhun gidasi!!! zegt:
tja geen geld
all you need... you can find it in me... < agnelli & nelson > TRANCE ruhun gidasi!!! zegt:
sorry
Onderlegger (unloveable) zegt:
we zullen een stuur zehra naar ibiza fonds oprichten

:haha: da vind ik nu eens een goed idee :D

btw: "all you need... you can find it in me... < agnelli & nelson > TRANCE ruhun gidasi!!!" = MISS Z = ZEHRA = IKKE
en
Onderlegger (unloveable) = DJ CRESTO = GERT
djcresto
quote:
Originally posted by Miss Z
tja geen geld
sorry
Onderlegger (unloveable) zegt:
we zullen een stuur zehra naar ibiza fonds oprichten

:haha: da vind ik nu eens een goed idee :D

btw: "all you need... you can find it in me... < agnelli & nelson > TRANCE ruhun gidasi!!!" = MISS Z = ZEHRA = IKKE
en
Onderlegger (unloveable) = DJ CRESTO = GERT

kben dan ook wel voorstander van een pak nyah en de andere beta vrouwen ook mee fonds :toocool: :toocool: :toocool:

der moet toch iemand koken en de kleedjes wassen :p :p (gevaarlijke uitspraak)

pooley
Word cresto !!
hehe
emancipatie my ass ja :)

/me throws a blowkiss at all the ladies
Miss Z
quote:
Originally posted by djcresto
der moet toch iemand koken en de kleedjes wassen :p :p (gevaarlijke uitspraak)

nope kgeef u ongelijk... en ga ook geen ruzie maken met u hierover...

ieder kookt en wast voor zichzelf ;) comprende? :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement