|
MondayBar Julfest 25:e ???
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
Tänkte höra om nån ska på detta på Gallerian 25.e...
Adam Beyer
Lekebush mfl...
tänkte passa på när man endå alltid e i sthlm över julen..
:rolleyes: :) |
|
|
| lonne |
| Jag ska nog gå ! Beyer är nog en av mina favoriter, när det handlar om techno. |
|
|
| Versace |
stockholm technogurun ska spela på samma ställe...
vem kan missa det??? |
|
|
| Kongo_kim |
| lite mer info tack |
|
|
| jake |
Monday Bars Julfest
April, Jakobsgatan 12-14
22.00-04.00 eller längre
Cari Lekebush
Adam Beyer
Joel Mull
4 skivspelare och två mixers back2back hela kvällen.
Den som missar detta är galen ;)
GOD JUL!
Jakey
Och missa inte superkvällen på Weekender nu på fredag!!!
Tim Healey och Andy Jarod - två legender av högsta klass!
Mer info finns på www.electrictease.com och www.fokused.net |
|
|
| Sand Leaper |
| Holy :eyes: :eyes: |
|
|
| swe_Trancer |
| vad är det för åldersgräns? hittar ingen info om det:mad: |
|
|
| Amnezia |
| hum kanske dags å köpa bilj då...tpg bara in 400 läste jag nånstans...:nervous: |
|
|
| Amnezia |
yay va röj igår..synd bara att det var lite strul me ljudet när Beyer lira...
vare nån mer än jag å Ac härifrån som va där??? kände inte igen nån iaf, men e kanske inte så konstigt, inte träffat så många härifrån:p :rolleyes:
party vare iaf:cool: |
|
|
| Versace |
riktigt bra techno spelades igår...
adam beyer visade återigen varför han e sveriges o kanske världens bästa techno-dj...
bra publik, men lokalen kommer inte till sitt rätta ändå... |
|
|
| Amnezia |
håller me du:rolleyes: ;)
lokalen va ju lite skum men gick ju bra å va ju iaf rätt så lagom storlek för antalet besökare..+ att man aldrig behövde bli spec svettig efter som det va en hel galleria som luften cirkulera i...va najz((thumb up))) |
|
|
| AC. |
Så fett! Musiken var techno som bäst! Kunde inte blivit bättre igår om man bortser från de gångerna då ljudet dog. Ett ljud som förövrigt var riktigt bra och gjorde sig trogen musiken. Enda låten jag kände igen var Alchemist med Mauro Picotto som rockade sönder golvet!
Alla som itne var där missade givetvis något. Synd att det inte finns fler Technoaddicts här, för det är väl det TA står för? Eller hur var det nu igen? :rolleyes: ;) |
|
|
|
|