return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Fokused New Years Eve
View this Thread in Original format
Fokused
Ok, som ni kanske har märkt händer det otroligt mycket just nu, så det är inte för inte vi kallar oss för Fokused ;)

Vi vill bjuda in er på ännu en fest – denna som avslutning på detta fantastiska klubbår - där vi samtidigt firar in det nya året. Mellan 21.00 och 04.00 brakar det loss på GK då några inom Sveriges dj-elit samt en norrman samlar ihop sig bakom skivpelarna för att ge oss den största back 2 back spelning som någonsin har gjorts i Stockholm, tror vi iallafall!

Alla talar svenska (tom norrmannen) och har det senaste året betytt väldigt mycket för oss, men även Sveriges klubbscen.

Det kommer bli uppträdanden av olika slag, välkomstdrink till gäster som kommer innan 23.30, nedräkning till 12 slaget och GK´s nya gogo-dansare… ;)

Så ta på er partyhatten, dansskorna och välkomna in det nya året med oss på GK.

Era Fokuserade vänner, 4 ever.




JOIN FOKUSED & GK AND CELEBRATE
NEW YEARS EVE
2003/12/31

MAINFLOOR:
WEEKENDER ALLSTARS FEAT. ANDREAS HANSSON, DANA BERGQUIST, DAVID WESTERLUND (ANTILOOP), INKFISH, PARHAM, PROF SCUBA (NORWAY), RAYMOND BAAKLINI

THE BALCONY:
DISCO - NEW & CLASSICS WITH BARAN

ÖPPETTIDER: 21.00-04.00
ENTRÉ: 150 KR
FÖRKÖPSBILJETTER GARANTERAR ENTRÉ INNAN 23.30
EFTERINSLÄPP I MÅN AV PLATS
ÅLDER: 22

VÄLKOMSTDRINK INGÅR I BILJETTPRIS INNAN 23.30
NEDRÄKNING VID MIDNATT, UPPTRÄDANDEN, GOGODANSARE OCH MER.

MÖJLIGHET ATT BOKA CHAMPAGNEBÅS, TITTA IN PÅ WWW.GOTAKALLARE.COM
MER INFO OM FESTEN: WWW.FOKUSED.NET


FÖRKÖP:
BACK 2 PLASTIC, KRUKMAKARGATAN 9
CUM, KLARA NORRA KYRKOGATA 21-23
FADE RECORDS, SKÅNEGATAN 78
PITCH, GAMLA BROGATAN 27
SATURN RETURN, TYSKA BRINKEN 32
SVAJ, BJURHOLMSGATAN 18
TRULY VINYL, ÅSÖGATAN 136
SteveTranz4ever
Fan alltså att inte mina polare gillar bra musik :p Dom blir glada om man går på ett stälel som kör NRJ Top 100 of the year typ + Carola medlyn...

Får fan supa dom under borden så jag kan smita iväg med gott samvete... men iof. borde inte födelsedags barnet få bestämma vart man ska in efter 12 slaget ? ;) he he
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
. men iof. borde inte födelsedags barnet få bestämma vart man ska in efter 12 slaget ? ;) he he
fyller du år på nyårsafton?




får dock se om jag dyker upp på detta.. inte riktigt min stil
Vizay
kan tänkas att jag dyker upp här...det beror på vad som finns å välja på :)
Kongo_kim
vadå åldersgräns 22.
:(
mindshooter
Hade vart cool :) Men jag ska vara uppe i gävle :D
Vizay
quote:
Originally posted by Kongo_kim
vadå åldersgräns 22.
:(


oj de såg jag inte...aja där rök väl den kvällen då :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement