return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Ibizadokumentär (pg. 2)
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
kollar på den just nu...
men var bara tvungen att göra ett inlägg...

kolla killen vid 8:14 ... jävel va stenad grabb.. =) hehe
swe_Trancer
jo denna film har man sett ett antal gånger och visat den för några få utvalda kompisar som jag vet uppskattar den:D
ska nog dra dit -05 efter lumpen:toothless
jofawe
Fy fan vad bra den var!

Otäckt med drogerna bara.. fast.. tja, det vet man ju att där finns det knark, som Armin sa nått om.

Dock otäckt med killen som säger: "Your a Cartoon..."
swe_Trancer
quote:
Originally posted by jofawe



Dock otäckt med killen som säger: "Your a Cartoon..."



fan det har jag missat. när är det?
swe_Trancer
quote:
Originally posted by jofawe
Fy fan vad bra den var!

Otäckt med drogerna bara.. fast.. tja, det vet man ju att där finns det knark, som Armin sa nått om.

Dock otäckt med killen som säger: "Your a Cartoon..."


det har jag missat... när är det???
jofawe
i början... det är en neger som sitter på stranden med en tjej, han säger att han precis tagit en hope E ...
dj_hysterix
mycket bra. :)
Versace
e de inte special K han snackar om???
lonne
quote:
Originally posted by jofawe
Fy fan vad bra den var!

Otäckt med drogerna bara.. fast.. tja, det vet man ju att där finns det knark, som Armin sa nått om.

Dock otäckt med killen som säger: "Your a Cartoon..."


Otäckt vet jag inte om det är. Människor som är lyckliga och mår bra pga av att det tagit ett par linor eller piller anser inte jag som otäckt ! Det är ju faktiskt delvis på grund av de drogpåverkade som stämmningen höjs.
swe_Trancer
quote:
Originally posted by jofawe
i början... det är en neger som sitter på stranden med en tjej, han säger att han precis tagit en hope E ...



ok missade att han sa det...
förövrigt så är det special K han tagit

lonne
Special K=Ketamin. Används som bedövningsmedel på djur.
St_Andrew
ladda hem filmen typ när han starta tråden i klotterplanket, har dock inte blivit av att jag sett den än, ska göras under jullovet iaf :D

quote:
Originally posted by lonne
Special K=Ketamin. Används som bedövningsmedel på djur.


:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement