|
Vanuit Salou!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| nog erger als frys :D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by cyberia
Tiësto in Pacha was de max!kosheen en flight 643 vond ik hééél goed klinken tesamen,hehe hebt ge gemerkt int begin wanneer ze me hun laserkes dj tiëtso woulde spellen "dj Tësto" kwam eruit, hehe stupids!da zijn ze daar wel hé,zondag ist dutch dj's en wie draaide er den 8ste juli ,Johan Gielen,het is en blijft nen Belg :p :D
|
en 3 keer raden welke gozer daar was op 8 juli...........:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
en 3 keer raden welke gozer daar was op 8 juli...........:D |
JIJ?
jij?
of jij? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
JIJ?
jij?
of jij? |
Moogwai:D
en ik natuurlijk ook ja |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Moogwai:D
hehe :D ik d8 eerst huh?
en toen scrollde ik door en dacht :D
en ik natuurlijk ook ja |
|
|
|
| Blik |
| héé dat heb ik niet geschreven hoor:D:D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
héé dat heb ik niet geschreven hoor:D:D |
hoe was het eigelijk me Johan Gielen?(en in Salou zelf of course)stoem dak ni e paar daagskes vroeger gegaan zen,anders had ik diën ook ghoord.kheb gemerkt da DE clubhit ginder dj jean/lift me up is,ze draaie da daar grijs gewoon! |
|
|
| Blik |
| ik vond johan gielen tof draaien......en eigenlijk vond ik DJ Jurgen ook niet slecht draaien.......iedereen ging uit z'n dak toen johan Gielen de remake van beauty of Silence draaide......was echt superstrak!!!!!! |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vond johan gielen tof draaien......en eigenlijk vond ik DJ Jurgen ook niet slecht draaien.......iedereen ging uit z'n dak toen johan Gielen de remake van beauty of Silence draaide......was echt superstrak!!!!!! |
ja aan sfeer geen gebrek in de Pacha,tiËsto moest gewoon efe de volume naar beneden halen , geroep en gefluit all over the place
wel enig nadeel,iedereen riep er altijd "hoooooland" :p:D |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vond johan gielen tof draaien......en eigenlijk vond ik DJ Jurgen ook niet slecht draaien.......iedereen ging uit z'n dak toen johan Gielen de remake van beauty of Silence draaide......was echt superstrak!!!!!! |
wat vond je er trouwens van toen 'ie flight 643 met star 69 ging mixen? vond 'k echt enoRm goed :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
wat vond je er trouwens van toen 'ie flight 643 met star 69 ging mixen? vond 'k echt enoRm goed :D |
ja was op zich wel goed, maar ik vind star 69 niet echt een goed nummer........maar flight 643 is vet |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
héé dat heb ik niet geschreven hoor:D:D |
haha LOL :D
| quote: | Originally posted by cyberia
hoe was het eigelijk me Johan Gielen?(en in Salou zelf of course)stoem dak ni e paar daagskes vroeger gegaan zen,anders had ik diën ook ghoord.kheb gemerkt da DE clubhit ginder dj jean/lift me up is,ze draaie da daar grijs gewoon! |
check maar ff deze thread:
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=13626
En de Barthezz remix van Lift Me Up is echt hot... ik ken eerlijk gezegd weinig mensen die dit geen topnummer vinden. Ook Klubbheads - Hiphopping zul je wel vaak gehoord hebben.
En dat vlaams is best wel te lezen hoor Nederlanders :D... maar ja ik woon dan ook tegen Limburg aan...en die worden weer geassocieerd met belgen :D |
|
|
|
|