return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
James Holden @ Mazzo 24 januari - Border Community Night (pg. 2)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
quote:
Originally posted by dj_spare
das klote... :(

ik wilde wel gaan, maarja ga ik wel naar Marco V in the matrixx :)


hm idd jammer, james holden lijkt me ook wel gaaf :)

Matrixx is toch 21+?

nahja, Asta lukte ook :D
Kijk wel ff of ik met je mee ga, hehe ;)
SnuggLe
Check partyflock trouwens.......

Heb een recensie geschreven van James Holden - Balance 005.
djdavid
quote:
Originally posted by ChooChoo
Nee joh! Laatste keer Holden was tijdens 2 days of Kaos:D


oops,das waar ook:toothless
was wel erg goed toen:happy2:
SnuggLe
Lees ook net dat James Holden ergens in April in de Exposure draait in Den Haag.
djdavid
weet iemand al of t weer alleen deurverkoop wordt bij de mazzo, net als de vorige keer??:conf:
Kakao
Zo , wie gaan er morgen nog naar de Mazzo? Ben er zelf vrijwel zeker bij! Veel mensen waren erg positief over James' set op Impulz toch? Had wel iets meer van een "buzz" verwacht eerlijk gezegd. :)
SnuggLe
Sorry, ik ga niet meer. Was het eerst wel van plan, maar James Holden komt binnen niet al te lange tijd ook naar Den Haag toe volgensmij. Dat heb ik dan toch liever......
Het is nu even stilte voor de storm, maar er komen genoeg leuke feesten. (14 feb Everybody, 21 feb Integrate of Antony Pappa, 24 feb Sander K, 28 feb Addiction, 06 maart ON met Kowalski.......)
iLLicit
Voor degenen die niet geweest zijn: jullie hebben wat gemist!

Wat een super-avondje zeg. Toen ik (heel) vroeg binnenkwam was Petten met James Holden ook net gearriveerd en Petten nam plaats achter de draaitafel. Hij begon rustig met een set van electro/house/tech-house plaatjes. Superrelaxed om even op te chillen. Ik had deze jongen nog nooit horen draaien, maar ik had al wel veel goede dingen over hem gehoord en die kloppen ook zeker wel.
Toen kwam James Holden en de eerste plaat Holden & Thompson - Come To Me was natuurlijk een prachtig begin. Daarna ging hij weer lekker door met zijn eigen sound, zeer goed te pruimen en daar was heel de zaal het wel over eens. Om 4 uur weggegaan, James Holden draaide nog steeds relaxed.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
:p
Partyhardy!
PetteR ;)
maar klinkt top! James Holden is echt een
iLLicit
Ok, sorry ik slaap nog half denk ik... ;)

Raymond
Het hoort eigenlijk niet hier, maar waar kan ik die Geweldige Balance Cd van James kopen ?!! Ik heb hem nog nergens zien liggen :mad:
Ding Chavez
Hij was hier te koop, maar ik zie dat ie niet meer voorradig is. Misschien dat ze em binnenkort weer binnen krijgen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement