return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Eye-Riz promo thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Hoe bedoel je??

Anyway ik hoor nu net dat ik een andere verplichting heb van mijn ouders betreffende een verjaardag van een bepaald persoon :whip: :whip:
kolkiewolkie
Ik had op de terugweg wel een stukkie kunnen omrijden vandaar. Maar dat is dus niet nodig (wat op zich wel weer jammer is).
DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


  • 18-09 Eye-riz & C-jay @ cafe Hertog Jan te Amersfoort
    Voor de mensen die graag in hokjes denken: twordt een progressive feestje. Exact adres van dat cafe is mij onbekend, maar het bevind zich op/aan de appelmarkt. Tis trouwens vanaf 21.00 tot 01.00 (met uitloopt tot 02.00). Ook fijn voor de mensen die een dag later weer moeten werken dus :) . Damage: NUL euro :) .

  • 20-9 Eye-riz cafe Highlander te Amsterdam
    Adres: Jan van Galenstraat 285 hs, 1056 CA Amsterdam.
    Genre: richting psy/goatrance.
    voor de niet innercity gangers zeg maar :)

  • 09-01 Eye-riz and many, MANY others @ Utrechts Techno Platform
    Wordt dus waarschijnlijk een technosetje lijkt me zo:toocool: . Meer info: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15329.html
    For those who know: Up komt daar ook draaien.



[/b] SHOUT IT OUT [b] )


moet in die datums niet bv 20-12 staan ipv 20-09 :conf: :conf:
misschien kan ik de 20ste even langs komen
eieregooie
Gelukkig is er nog eentje wakker :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DjRV
moet in die datums niet bv 20-12 staan ipv 20-09 :conf: :conf:
misschien kan ik de 20ste even langs komen



staat er toch ook :D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Gelukkig is er nog eentje wakker :)


Ik had het ook al wel gezien hoor, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was :)
Little Theseus
IRIS!!!!!!!!!!!

:nervous:


We missen je, kom terug, we smeken je!!!!
SnuggLe
Ja! Snel terugkomen, en wel nu!



[offtopic]

Ligt het aan mij of wordt er ineens veel gepost op het board de laatste dagen? Donna heeft een lulkick, Thesaus is wieder da...everybody happy! :D

[/offtopic]
Optimus
ze kijkt geregeld hier hoor, alleen post ze niks, geloof ik:)
Donna
Psies;) zo zit t met moi ook

Ligt r maar net aan of mn postdrang aangewakkerd word,ik moet getriggered worden he,waardoor specifiek week ook niet,dat merk ik vanzelf wel:D

Nieuwe site van XL al gezien btw?,looks nice

Optimus
ja! ziet er goed uit, had me gister al geregistreerd:D:cool:
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik had het ook al wel gezien hoor, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was :)


Mja, het was idd zo duidelijk dat het me niet was opgevallen dat er iets anders stond :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement